Onlang sheb ik een Netgear EVA700 aangeschaft en ik was benieuwd welke software ik hiervoor kan gebruiken naast het standaard delen van WMP 11. Ik kwam op de volgende server software: Twonky, TVersity, Swisscenter en Wizd. Mijn bedoeling met dit topic is om te kijken welke software nog meer beschibaar is, aangezien ik nog niet volledig tevreden ben en om mensen die op zoek zijn naar deze software het makkelijk te maken aangezien er nog weinig in de search te vinden is (althans, niet door mij).
Wat wil ik van de software?
- makkelijk te installeren
- browsen door middel van mappenstructuur op computer
- snel browsen
- geen zware belasting op pc
- liefst een menu samengesteld door client (mooier en beter in te stellen vaak)
- ondertitel weergave
momenteel voldoet Swisscenter (SiMeSe) het beste alleen is dit programma nogal traag om te browsen en wordt het niet altijd even goed herkend door de EVA700. Grote voordeel is wel dat er ondertitels worden weergegeven (met hulp van vobsub). Ondertitels werkt verder alleen bij Wizd, de andere twee (Tversity en Twonky) niet. Daarnaast is Twonky ook geen freeware itt de anderen.
Mijn vraag nu: wat gebruiken jullie en hoe tevreden zijn jullie hierover?
Wat wil ik van de software?
- makkelijk te installeren
- browsen door middel van mappenstructuur op computer
- snel browsen
- geen zware belasting op pc
- liefst een menu samengesteld door client (mooier en beter in te stellen vaak)
- ondertitel weergave
momenteel voldoet Swisscenter (SiMeSe) het beste alleen is dit programma nogal traag om te browsen en wordt het niet altijd even goed herkend door de EVA700. Grote voordeel is wel dat er ondertitels worden weergegeven (met hulp van vobsub). Ondertitels werkt verder alleen bij Wizd, de andere twee (Tversity en Twonky) niet. Daarnaast is Twonky ook geen freeware itt de anderen.
Mijn vraag nu: wat gebruiken jullie en hoe tevreden zijn jullie hierover?