Goedendag,
Ik ben nieuw hier en vind deze site altijd top voor alle antwoorden.
Nu het volgende probleem.
Voor een klant moet ik een gedeelde ( Ftp ) map aanmaken die hij en zijn werknemers kan toevoegen en rechten kan geven.
Ik heb nu een Windows xp machine draaien met software van Invender.
Hier is alles goed aan behalve aan een ding. Er kan niet online aan bestanden worden gewerkt. Mensen moeten het bestand downloaden, bewerken en dan weer uploaden.
Ik ben ook bij de firma Pins geweest en die hebben een sharepoint acount aangemaakt. Dit werkt ook niet perfect aangezien het langzaam is en je steeds je wachtwoord en gebruikersnaam moet aanmaken.
Nu moet er toch een simpele oplossing zijn voor deze netwerk oplossing..
Dus bij deze jullie hulp gevraagd!
In het kort
- De server moet snel en via een netwerk map benaderbaar zijn
- Er moet niet steeds een wachtwoord en gebruikersnaam ingetikt worden
- Er moet vanuit de netwerk map direct met word en acces bestanden gewerkt kunnen worden
- Het moet of een thuisserver worden of uit besteden aan een bedrijf die die dienst bied
- Geen sharepoint..
Alvast super bedankt!
Ik ben nieuw hier en vind deze site altijd top voor alle antwoorden.
Nu het volgende probleem.
Voor een klant moet ik een gedeelde ( Ftp ) map aanmaken die hij en zijn werknemers kan toevoegen en rechten kan geven.
Ik heb nu een Windows xp machine draaien met software van Invender.
Hier is alles goed aan behalve aan een ding. Er kan niet online aan bestanden worden gewerkt. Mensen moeten het bestand downloaden, bewerken en dan weer uploaden.
Ik ben ook bij de firma Pins geweest en die hebben een sharepoint acount aangemaakt. Dit werkt ook niet perfect aangezien het langzaam is en je steeds je wachtwoord en gebruikersnaam moet aanmaken.
Nu moet er toch een simpele oplossing zijn voor deze netwerk oplossing..
Dus bij deze jullie hulp gevraagd!
In het kort
- De server moet snel en via een netwerk map benaderbaar zijn
- Er moet niet steeds een wachtwoord en gebruikersnaam ingetikt worden
- Er moet vanuit de netwerk map direct met word en acces bestanden gewerkt kunnen worden
- Het moet of een thuisserver worden of uit besteden aan een bedrijf die die dienst bied
- Geen sharepoint..
Alvast super bedankt!