_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit is trouwens een van de redenen dat ik home op een aparte partitie zet en dan mount in /home
Saved by the buoyancy of citrus
Dit kan zijn. Maar ik wil ook een schone /home hebben. Die heb ik namelijk al op een andere partitie staan maar ik wil graag alles opnieuw indelen en in 1 keer de schijfruimte eerlijk verdelen dus die partitie gaat leeg. Maar ik graag mijn mail behouden en vandaar de vraag. Maar als ik jou zo lees kan ik gewoon mijn .mozilla_thunderbird kan kopieren naar mijn externe harde schijf en als ik mijn linux opnieuw installeer en mijn /home leeg ik hem gewoon kan kopieren en het werktCyphax schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:11:
Je userspecifieke settings staan wel allemaal in ~, waaronder je hele mailbox. Als je je homedir backupped zou je alle instellingen moeten blijven houden. Het zou kunnen dat dingen als thema's/skins van programma's niet in home staan maar elders, maar dat kun je nagaan.
Dit is trouwens een van de redenen dat ik home op een aparte partitie zet en dan mount in /home
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 13-02-2008 23:21 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Doe het dan met een tar met de p optie of bij cp ook met de p optie; dan behoud je ook de rechten op de files
Scheelt ook weer een berg gechmod.
[ Voor 10% gewijzigd door zordaz op 14-02-2008 00:04 ]
werkt erg makkelijk! je moet waarschijnlijk aleen even de configuratie van je nieuwe thunderbird aanpassen, zodat hij de mail op de juiste locatie vind... (maar dit hoeft misschien niet eens, als je alles standaard (locatie) houdt.
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Ik gebruik het in een netwerk met xp en ubuntu. Op een samba - nfs server.
Dan heb je geen mail server nodig en je kunt vanuit elke machine bij je mail.
gr. Malloy
IMAPS wel , dus dat is een voordeel.
Als je hier toch een server voor opzet zou ik een imaps server aanraden