Medion quadcore, [specificaties]

Pagina: 1
Acties:

• MAD_Sofia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01 15:05
Geachte heren / mevrouwen,

net vond ik in mijn favoriete pc blaadje een nieuwe aanbieding van medion. Voor 999 euro heb je een quadcore q6600, 4gig dd32, 1Tb harddisk 8800GT en heel wat meer toeters en bellen.

Nu overweeg ik deze pc, aangezien ik al 3 jaar lang ten volle tevredeheid werk met mijn trouwe oude medion, maar toch langzaam aan vervanging toe is. Weet iemand echter te achter halen wat voor moederbord er precies in zit, en wat voor voeding?

Mvg.

link naar aanbieding: http://www.medion.de/sys6731/nl het gaat dus om de platinum edition.

Andromeda is near

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt ervanuit gaan dat er een MSI OEM mobo inzit. Afaik heeft Medion nog nooit iets anders gebruikt voor in hun desktopsystemen.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Medion maakt inderdaad (bijna?) altijd gebruik van MSI OEM moederborden. Dit wil zeggen: een beperkt BIOS, eventueel een speciaal slot en soms ontbrekende aansluitingen (de 8080XL had een chipset die SATA ondersteunde maar de poorten waren niet op het moederbord gesoldeerd hoewel de punten er wel waren).

Een recente PC had trouwens een VIA chipset aan boord die geen dual channel ondersteunde. Hier zal dit nu niet het geval zijn maar toch...

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-01 19:43
Voor die Prijs kan je hem ook bij je lokale pc boer in mekaar laten zetten :)

Verwijderd

Vreemd: op de Medion website kost 'ie 799?!? Klik maar eens op die Buy now button. (Verkeerd gelezen: dit is de Gold Edition)

Als ik steeds de goedkoopste online-opties neem:
Q6600, 208
Vista® Home Premium 90
NVIDIA® GeForce® 8800GT 190
4096 MB DDR2-RAM 70
2 x 500 GB S-ATA 160
multi-kaartlezer 10
dvd-/cd-brander met dvd-ram 21
behuizing 80 (ik heb een iets luxer model in gedachten)
moederbord 50
muis/toets/ab 20
tvkaart 50
verzendkosten
montage
kom ik op 949 totaal
Dus zelfs 999 euro is niet slecht. Je lokale PC-boer vraagt waarschijnlijk veel meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 15:29 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-01 19:43
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:27:
Vreemd: op de Medion website kost 'ie 799?!? Klik maar eens op die Buy now button. (Verkeerd gelezen: dit is de Gold Edition)

Als ik steeds de goedkoopste online-opties neem:
Q6600, 208
Vista® Home Premium 90
NVIDIA® GeForce® 8800GT 190
4096 MB DDR2-RAM 70
2 x 500 GB S-ATA 160
multi-kaartlezer 10
dvd-/cd-brander met dvd-ram 21
behuizing 80 (ik heb een iets luxer model in gedachten)
moederbord 50
muis/toets/ab 20
tvkaart 50
verzendkosten
montage
kom ik op 949 totaal
Dus zelfs 999 euro is niet slecht. Je lokale PC-boer vraagt waarschijnlijk veel meer.
Ligt er aan maar okai , het kan iets duurder uitkomen bij een lokale pc boer , maar dat heb ik nog altijd liever dan een medion , ( no offence to medion maar hun coolsystems enzo mag ik wekelijks oplossen in mijn winkel)

Verder wel degelijks spul ze gebruiken , alleen ik zou geen game pc willen met cardreaders tv cards en dat soort dingen erin ligt natuurlijk ook aan wat je er mee wilt ;)

Verwijderd

alleen ik zou geen game pc willen met cardreaders tv cards en dat soort dingen erin ligt natuurlijk ook aan wat je er mee wilt
Waar slaat dat nou weer op? Deze dingen zijn tegenwoordig wel erg standaard hoor, of gaat dit volgens jou ten koste van de algehele systeemprestaties?:S

Ik zelf heb ook een medion 8080XL meen ik, (P4 3,4 Ghz) en bevalt mij nu nog steeds erg goed.
(wel nieuwe cpu koeler erin gezet, het leek wel een stofzuiger).
Mijn tip. Kijk eens op Dell.nl daar net een Q6600 besteld met een 20" scherm voor 876 euro.
geen 4 Gb, maar 2 Gb etc.
Een blik waard zou ik zeggen. succes!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 15:51 ]

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:45:
Waar slaat dat nou weer op? Deze dingen zijn tegenwoordig wel erg standaar hoor. Of gaat dit volgens jou ten koste van de algehele systeemprestaties?:S
Natuurlijk niet maar je betaalt wel voor dingen die je misschien niet nodig heb in een game pc. Ik denk dat hij eerder dat bedoelt. Hoewel een kaartlezer toch altijd wel van pas komt ;)

Verwijderd

Admiral Freebee schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:46:
[...]

Natuurlijk niet maar je betaalt wel voor dingen die je misschien niet nodig heb in een game pc. Ik denk dat hij eerder dat bedoelt. Hoewel een kaartlezer toch altijd wel van pas komt ;)
Mijn Excuses...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mektheb schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:35:
[...]
Ligt er aan maar okai , het kan iets duurder uitkomen bij een lokale pc boer , maar dat heb ik nog altijd liever dan een medion , ( no offence to medion maar hun coolsystems enzo mag ik wekelijks oplossen in mijn winkel)
Er is voor zover ik weet maar één serie geweest wat een heethoofd was. Dankzij de 3 jaar garantie aan huis kon je dus dat probleem (een andere koeler plaatsen) gratis laten verhelpen.

Ik heb aardig wat Medions "staan" bij vrienden/bekenden en dat allemaal zijn prima PC's.

ARME AOW’er

• Admiral Freebee
  • Niet online
offtopic:
Ach, zo erg is het ook niet ;)

Ik heb overigens zelf ook een 8080XL gehad maar toch wel met enkele problemen. DVD-ROM drive ging stuk, de grafische kaart (de koeling eigenlijk) twee keer en de harde schijf werd 55°C.

Ook de garantieafhandeling was om te huilen. 3 jaar on site garantie werd er beloofd maar de eerste 1,5 werkte Medion in België met een extern bedrijf en die beweerden dan dat on site betekende dat je naar hun (in Gent!) kon komen en daar wachten tijdens de reparatie. Lijkt me eerder carry in maar goed.

Later nam Medion terug de garantieafhandeling over en toen kreeg je ineens wel on site garantie. De videokaart is zelfs de tweede keer vervangen door een snel model.

Ook het zelf upgraden is geen probleem. Voor de rest de gewoonlijk OEM kwalen: beperkt BIOS en minder uitbreidingsopties.

Verwijderd

Nu je het zegt...
Ik heb mijn fannetje ook op de bodem zien liggen van de GPU. Heb toen zeker een jaar gewoon passief gekoeld. (zijpaneel opengehouden)
Nu sinds een week of 2 een 8600GT geplaatst.

en dan tenslotte nog even ter vergelijking...
INSPIRONTM530 DT (D025011)
Intel® Core™ 2 Quad Core Q6600 Processor (2,40 GHz, 1.066 MHz, 8 MB cache), Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
€ 788,24
1
€ 788,24

Punt
Beschrijving

Base
Intel® Core™ 2 Quad Core Q6600 Processor (2,40 GHz, 1.066 MHz, 8 MB cache)

Geheugen
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 512]

Toetsenbord
Logitech™ Cordless Desktop™ MX®3200 (incl. muis) - Nederlands (QWERTY)

Monitor
Dell™ 20-inch zwarte breedbeeldflatpanel (E207WFP) - Europees

Grafische kaart
128 MB ATI® Radeon™ HD 2400 Pro grafische kaart

Harde schijf
320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA/100 harde schijf met 16 MB DataBurst™-cache

Diskette-/mediastations
19-in-1 geheugenkaartlezer

Besturingssysteem
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands

Muis
Muis inbegrepen in optie 'Draadloos toetsenbord en muis'

Modem
Dell™ V92-modem voor gegevens/fax met kabel

Optische stations
16x DVD+/-RW-station

Geluidskaarten
Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio

Luidsprekers
Geen luidsprekers

Verzendingsdocumenten
Engelse documentatie met Europese stroomkabel

Gedis-pakketreferentie
D025011

Microsoft-software
Microsoft® Works 8.0 - Nederlands

Standaardondersteuning
1 jaar basisgarantie - Collect & Return

Ondersteuningsdiensten
1 jaar basisgarantie - Collect & Return

Beveiligingssoftware
Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands

Bestelgegevens
Inspiron Desktop Order - Netherlands

Systeemmedia
DVD met hulpbronnen - diagnosemiddelen en drivers

Accidental Damage Support
Geen Accidental Damage-support

Bestelling via internet bij Dell
Bestelling via internet bij Dell

Prijs:
€ 733,06

Leveringskosten:
€ 0,00

BTW:
€ 139,28

Totaalprijs:
€ 872,34

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 16:05 ]

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-12-2025
Kan misschien minachtend klinken, maar 4GB Ram ( :9 ) erin zetten en dan Vista 32-bit erbij leveren?! |:( Dat kunnen ze toch niet menen, zet er dan een 64-bit OS op, dan wordt dit tenminste ten volle benut. O-) Of minder RAM erin zetten en misschien iets anders nuttigs erbij doen...

[ Voor 19% gewijzigd door Kosh66 op 14-02-2008 16:20 ]

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 18-01 15:19
Haha ja nu je het zegt, wat een lutsers :z

There is no replacement for displacement!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Kosh66 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:06:
Vista 32-bit erbij leveren?! |:( Dat kunnen ze toch niet menen, zet er dan een 64-bit OS op, dan wordt dit tenminste ten volle benut. O-) Of minder RAM erin zetten en misschien iets anders nuttigs erbij doen...
Waar staat expliciet dat het de 32-bits versie is dan?

ARME AOW’er

• Kosh66
Guardian Angel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:57:
In de URL: http://www.medion.de/sys6731/nl/flash.html
Of denk je nou werkelijk dat Vista Home Premium 64-bit is? O-)
Volgens mij alleen als je de 64-bit DVD na besteld, met een geldige key bij MS.

[ Voor 13% gewijzigd door Kosh66 op 14-02-2008 17:08 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ja dat denk ik want die is gewoon te koop hoor. Onder welke steen kom jij vandaan?

http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
:)

[ Voor 48% gewijzigd door Guardian Angel op 14-02-2008 17:09 ]

ARME AOW’er

• Admiral Freebee
  • Niet online
Guardian Angel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:57:
Het staat er niet expliciet bij maar ik zie bij de 4GB RAM wel een noot:
Voor computers die zijn uitgerust met 4 GB werk geheugen,
zal het volledige werkgeheugen voor applicaties
aanzienlijk minder zijn en zal variëren afhankelijk van
model en system configuratie.

• Kosh66
@Guardian Angel:
Die kun je ook kopen ja, maar wat er hier bij geleverd gaat worden, moet je maar afwachten...
M.i. zal dit niet de 64-bit versie zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Kosh66 op 14-02-2008 17:11 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Dus moet ik de reacties zien als "ik denk dat" of "ik gok dat" öf je weet het zeker en komt met een bron.

In veel gevallen komt een OEM met beide versies op één DVD en kun je gewoon kiezen welke je wilt.

Trouwens... als er wordt gezegd "Of denk je nou werkelijk dat Vista Home Premium 64-bit is?" dan valt niet te ontkennen dat er geen kennis is huis is omdat er aan het bestaan van een 64 bits versie wordt getwijfeld. Toch? :)

[ Voor 35% gewijzigd door Guardian Angel op 14-02-2008 17:21 ]

ARME AOW’er

• Admiral Freebee
  • Niet online
De standaard OEM versie van Vista Home Premium is overigens wel of 32-bit of 64-bit. Bij de retail kan je zeker weten kiezen.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Admiral Freebee schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:25:
De standaard OEM versie van Vista Home Premium is overigens wel of 32-bit of 64-bit. Bij de retail kan je zeker weten kiezen.
Ik heb een OEM bij Alternate vandaan en ik meen me te herinneren dat ik tijdens de installatie kon kiezen welke versie. Maar ik weet het niet 100% zeker en opnieuw "even" installeren is me nét eventjes teveel om het wél 100% zeker te kunnen zeggen. :)

ARME AOW’er

• Admiral Freebee
  • Niet online
Op mijn OEM CD staat doodleuk: 32-bit software only.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-01 10:35
Ik heb hier een medion md8800 "bak" staan en ben er niet echt tevreden over. Ding is 2 keer retour geweest voor defecte graka en mobo en telkens met veel rompslomp. Is nu alweer 2,5 jaar oud. Ik heb hem ook in de nieuwe computer totaal zien staan en ook de kleine lettertjes (die je bij medion echt wel moet lezen): Voor computers met 4GB systeemgeheugen kan het volledige systeemgeheugen aanzienlijk minder zijn, dit zal variëren per model en systeem configuratie. Wat ze daar precies mee bedoelen weet ik niet maar ik denk dus dat er 32 bit meegeleverd wordt en dat die geen 4 gb ziet. Nogal zonde. Tenzij je die tv tuner en die grafische kaart echt mist zou ik de gold edite pakken als de 4 gb werkgeheugen zoals medion zegt misschien niet gezien wordt. Maar wie ben ik. Ik kan je alleen vertellen dat ik slechte ervaring heb met zowel medion als hun producten(heb ontiegeliek veel pc's en rotzooi van hun gehad). Ook omdat medions totaal niet upgradeble zijn (in de meeste gevallen zorgen ze ervoor dat de apparatuur mekaar ondersteund maar verder niet bijv max 1066 mhz fsb op het mobo).

één is geen, twee is één

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:49
Er zijn idd OEM's die alleen 32-bit zijn. Bij mijn laptop stond dat er iig niet expliciet bij en heb gewoon mn gebrande Vista x64 DVD gebruikt ipv Asus recovery. Key werd mooi :)

(32-bit pre-installed dus)

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 14-02-2008 20:21 ]

Verwijderd

Ik heb hem gekocht. Voor dat beetje prijsverschil tussen 4 en 3 intern geheugen hoef je toch niet zo'n ophef te meken. Waneer ik later een 88oo GT kaart zou moeten kopen heb ik het prijsverschil er nu al uit. Speel nu Crysis om eea te testen. ziet er niet onaardig uit. Verder nog geen problemen bemerkt. Zoals ik al zei.... heb hem echter net pas. Is trouwens mijn derde Medion. Ow ja, vergeet ook niet dat Medion 2 jaar garantie geeft. De meeste PC boeren maar 1 jaar. En het klopt. Er zit een 32 bits versie bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 23:54 ]

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kosh66 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:06:
Kan misschien minachtend klinken, maar 4GB Ram ( :9 ) erin zetten en dan Vista 32-bit erbij leveren?! |:( Dat kunnen ze toch niet menen, zet er dan een 64-bit OS op, dan wordt dit tenminste ten volle benut. O-) Of minder RAM erin zetten en misschien iets anders nuttigs erbij doen...
Ik heb een keer met een medewerker van de Dell "technische dienst" aan de lijn gehangen.

Ze zei dat 4GB geheugen gewoon werkt met een 32 bits besturingssysteem.
"Het geheugen gewoon herkent in de bios en gebruikt door Windows, het word gewoon niet goed weergegeven onder "systeeminformatie of in deze computer, dat is het enige verschil tussen 32 bits en 64 bits versies."
Ze zei ook dat Dell alleen maar 32 bits besturingssystemen levert i.v.m. drivers.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 21:26

markvt

Peppi Cola

Als je je medion bij de aldi koopt krijg je 3 jaar garantie maar dat terzijde, via de webwinkel van medion krijg je maar 2 jaar zover ik weet.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Betreffende de 4GB:
Alsof iemand de volledige 4GB nodig zal hebben.... Ik kan nog wel geloven dat iemand meer dan 2GB soms nodig heeft. Maar 4GB is teveel van het goede voor 99,99% van de gebruikers en die kunnen dan makkelijk met 3,3GB (gemiddelde wat een 32bit Windows ziet/gebruikt van 4GB) werken.

• MAD_Sofia
Hmm.. met mijn huidige ( 3 jaar oude medion p4 3ghz, werk ik nog steeds naar volle tevredenheid. Ik zat zelfs te denken om het nog een beetje langer uit te zingen met de nieuwe AGP hd3850 die in maart in de winkels komt. ) Het enige wat ik ooit heb gehad was een upgrade driver probleem met de geluidschip waar door de pc spontaan resette. Ze zijn er voor zelfs gratis en voor nix een nieuwe videokaart komen brengen ( 9800xt die toen snel was ) omdat dat aanvankelijk het probleem bleek. Inmiddels heb ik deze pc wel flink bijgehouden door nieuwe videokaart, dvd burner en geheugen bij te proppen , maar dat was allemaal prima en makkelijk te doen! Limmitaties qua upgraden heb ik nooit gevonden. Tevens is het één van de weinige kasten die je in de winkel koopt met een kant en klaar pc die er een beetje aardig uit ziet.

Maargoed.. ik ga nog even wachten met deze medion ( niet omdat de aanbieding slecht is ) maar omdat het niet zo handig is nu eenn q6600 te kopen. Mocht ik nu heel urgent een pc nodig willen hebben zou ik hem zeker kopen!

Andromeda is near

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 18:40
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:53:
Ik heb hem gekocht. Voor dat beetje prijsverschil tussen 4 en 3 intern geheugen hoef je toch niet zo'n ophef te meken. Waneer ik later een 88oo GT kaart zou moeten kopen heb ik het prijsverschil er nu al uit. Speel nu Crysis om eea te testen. ziet er niet onaardig uit. Verder nog geen problemen bemerkt. Zoals ik al zei.... heb hem echter net pas. Is trouwens mijn derde Medion. Ow ja, vergeet ook niet dat Medion 2 jaar garantie geeft. De meeste PC boeren maar 1 jaar. En het klopt. Er zit een 32 bits versie bij.
Zou je misschien een foto van de achterkant kunnen posten? Ben benieuwd naar alle aansluitingen mbt audio en video. Ik krijg geen duidelijk beeld uit de specs. Ik twijfel nog tussen de 6731 en de 6728, welke een kleinere hd heeft en een andere processor maar wel €200 goedkoper.

• RJWvdH
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:53:
GuusjeJoep, ik zit er ook aan te denken deze PC te bestellen.
Kun jij toevallig wat meer informatie geven over wat er precies aan hardware (merken e.d.) in zit?
Bijv een raport uitdraaien M.B.V. Everest (http://www.lavalys.com) of SIW (http://www.gtopala.com)

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-01 15:28
Ik zit er ook aan te denken deze bak te kopen, huidige pc is toch toe aan een upgrade en als ik los een Q6600+Mobo+Mem+8800GT koop ben ik ook bijna €700,- kwijt. Als ik dan voor 300,- meer mijn oude pc kan blijven gebruiken is dat geen slechte koop.

Met gestrekt been.

• swoek
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-01 15:56
Volgens de site (via de link van de topic starter) heeft deze 8800 GT 512 mb DDR2 geheugen, wat de prestaties van deze kaart enigzins zullen drukken. Ik vraag me af of er meer verschillen zullen zijn omtrent deze videokaart (geheugenbus, clocks core/shaders). Het is jammer dat Medion niet de volledige specs weergeeft. Medion heeft in het verleden wel vaker videokaarten aangepast om de prijs ervan te drukken (en daarmee de prestaties).

• BiG-GuY
  • Laatst online: 13:09

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
32bit en 64bit Windows CD keys zijn dan ook gewoon uitwisselbaar. Zelfde geld voor verschillende talen.
Dus dat maakt in principe niet uit :P
Voor de rest erg nette aanbieding. Maar vraag me wel af hoe de koeling nu is van hun PC's...

Gallery V&A

• RJWvdH
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08-2024
swoek schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:06:
Volgens de site (via de link van de topic starter) heeft deze 8800 GT 512 mb DDR2 geheugen, wat de prestaties van deze kaart enigzins zullen drukken. Ik vraag me af of er meer verschillen zullen zijn omtrent deze videokaart (geheugenbus, clocks core/shaders). Het is jammer dat Medion niet de volledige specs weergeeft. Medion heeft in het verleden wel vaker videokaarten aangepast om de prijs ervan te drukken (en daarmee de prestaties).
Staat toch echt GDDR3....weet niet hoe je bij DDR2 komt

Verwijderd

er worden geen kaarten meer uitgegeven met DDR2 geheugen, enkel DDR3, GDDR3, GDDR4 en later GDDR5.

Wikipedia: DDR2 SDRAM

En over garantie bij de lokale pcboer, op de meeste dingen zit 3 jaar garantie :) dan misschien wel niet bij de winkel maar wel bij het moederbedrijf.

En of je nou 3,5 GB hebt of 4? Als jij het waard vind om 80 euro te betalen voor een nieuwe Vista HP 64Bit voor die 512MB? Kan je beter evenwachten totdat de programma;s echt profijt maken van de 64bit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 19:25 ]

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-01 10:35
BiG-GuY schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:02:
Maar vraag me wel af hoe de koeling nu is van hun PC's...
Ik heb zelf ervaring met verschillende medion pc's en moet zeggen dat het met de koeling wel redelijk zit. 8/10 kasten delen ze op in verschillende stukken van binnen. Ik zou m'n god niet weten hoe er airflow in mijn medion bak (md8800) zou moeten ontstaan maargoed :P
Hij blijft redelijk koel, op de cpu na maar da's ook een Pentium D830. Onder full load rond de 70 graden.
Voordeel van medion is, is dat de pc's meestal wel stil zijn (mede door die techniek, maar zou ook kunnen komen door zowat geen fans op de voeding e.d. na...)

één is geen, twee is één

• MAD_Sofia
Hmm, zo te zien vergelijkbaar met de Gold versie, ben benieuwd wat deze zou gaan kosten. De systeemkast van de Aldi aanbieding ziet er naar mijn mening iets minder mooi uit.

Andromeda is near

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:53
MAD_Sofia schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:36:
[...]
Hmm, zo te zien vergelijkbaar met de Gold versie, ben benieuwd wat deze zou gaan kosten.
€699,- bij de Aldi aanstaande woensdag 12 maart 2008.

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-01 19:25
Ik heb deze pc sinds vorige week vrijdag ook in mijn bezit.

Moet zeggen dat ie idle vrij stil is maar als je bv Crysis gaat spelen gaat de koeler van de GFX wel aardig tekeer.

Ook een groot nadeel is de nl versie van Windows Vista maar goed heb al gelezen in dit topic dat de keys uitwisselbaar zijn, dus ga morgen even 64 bit versie Engels installeren.

Voor de rest ben ik tot nu toe erg tevreden met de machine.
Pagina: 1