Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op dit moment voor school bezig met een onderzoek naar zelfstandig ondernemen onder personen met een ICT achtergrond. Ik ben aan het onderzoeken of hier veel belangstelling voor is. Ik heb daarom ter vooronderzoek een korte enquête opgesteld.

De enquête

Het is een korte enquête die waarschijnlijk een minuut of 5 zal duren. Er worden een drietal categorieën behandeld, te weten: algemeen, ondernemerschap en franchising. Het is niet erg als je een vraag niet in kunt vullen, als de vragen maar eerlijk worden ingevuld.

Via onderstaande link kom je bij de enquête terecht. Echter word je wel eerst gevraagd om een naam te kiezen, dit omdat elke enquête dan een unieke naam krijgt. Het is dus niet verplicht om in het begin je e-mail in te vullen!

ENQUÊTE >>> *knip*

Ik zal in de loop van de tijd mijn resultaten hier ook bekend maken. Commentaar over hoe de enquête beter kan is ook altijd welkom.

Bedankt voor het invullen!

[ Voor 2% gewijzigd door SmartDoDo op 13-02-2008 22:35 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Is hier toestemming voor van een moderator? Zoniet moet deze eerst gevraagd worden.

ARME AOW’er

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Tjee, wat een nietszeggende enquete. Erg oppervlakkig en (blijkbaar) gericht op een werkstukje voor franchising?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Hillie schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:03:
Tjee, wat een nietszeggende enquete. Erg oppervlakkig en (blijkbaar) gericht op een werkstukje voor franchising?
De enquête is ook opgesteld met toegankelijkheid in gedachte. Deze enquête zal dan ook zeker niet het uitgangspunt vormen voor een 'werkstukje'. Echter wil ik globaal een aantal zaken peilen. Er staat ook nadrukkelijk bij dat representativiteit niet de hoofdzaak is. Op basis van dit vooronderzoek kan ik de vraagstelling bepalen voor een diepgaander onderzoek.

Daarnaast stel ik kritiek zeer op prijs. Alleen probeer iets constructiefs te melden waar ik in de toekomst wat mee kan doen.

Nogmaals bedankt voor het invullen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Mcdan, voor het plaatsen van enquetes verwachten we dat daar vooraf toestemming voor wordt gevraagd. Daarbij zie ik geen stelling of discussieonderwerp rondom je enquete voorbij komen, een van de voorwaarden die we wel stellen als er een enquete wordt geplaatst.

Daarom sluit ik dit topic. Mocht je alsnog een enquete willen houden, dan kun je het beste eerst even contact opnemen via de mail (wimods of Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/66964/FFFFFF/000000)

Dit topic is gesloten.