Toon posts:

sblive icm de hot rod 66 van de be6-2

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit geeft bij mij behoorlijk wat problemen. Zodra ik de drivers van de hot rod 66 van de be6-2 van de diskette installeer en mn sblive is geinstalleerd hangt mn hele systeem. Ook als ik eerst die hotrod drivers installeer hangt mn systeem.

Ik had mn sblive in pci slot 4

Please help want ik draai bijna door :P

Verwijderd

Heb ook een be6-2 met de HPT366 controller in gebruik, SBLive zit bij mij in PCI slot 2. Er was iets met dat slot, geen IRQ share of zo.

Verwijderd

Topicstarter
begrijp ik hieruit dat jij het ook niet goed hebt gekregen?

Verwijderd

Ik was wat onvolledig. Ik bedoel dat het bij mij goed werkt. PCI slot 2 is zeer geschikt voor "probleem" gevallen. Weet alleen niet meer precies waarom. M.a.w. stop de SBLive in PCI slot 2.

Heb bij de installatie van de be6-2 ook flink wat gegoocheld met de PCI slots, nu:
- PCI 1 -> slotcooler voor AGP
- PCI 2 -> SBLive
- PCI 3 -> 3COM netwerkkaart
- PCI 4 -> SCSI-kaart.
En HPT366 natuurlijk actief.

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij daarvoor de drivers gebruikt die meegeleverd werden op de diskette?

Verwijderd

Weet niet precies welke drivers je bedoelt, maar heb:
- HPT366 -> 1.25 (http://www.highpoint-tech.com/366drivers.htm); de 1.22 eerst van diskette gebruikt
- SH bios voor be6-2
- SBLive van eind april 2000 (weet versie niet).
Had de SBlive voor de be6-2. Heb in ieder geval wel de laatste drivers naar beneden gehaald

Verwijderd

VERKOOP DIE HOTROD ALSJEBLIEFT! BEN JE ECHT VAN DE PROBLEMEN AF!!! IEMAND EEN HOTROD KOPEN!!! IK HEB DIE OOK IK GEBRUIK LIEVER ATA33 DAN DIE KUTHOTROD!!! IEMAND?? SPECIAL PRICE FOR U!! MEEL ME ALS JEM ZWAAR GOEDKOOP WILT HEBBEN!

Verwijderd

Knal die SB Live ook maar meteen uit je systeem! Die heb ik er ook uitgegooid nadat hij al constant me pc liet vastlopen en zelfs nieteens in windows liet komen! Klote kaart, zelfs met de nieuwste drivers gaat alles constant in de soep, echt een kolere ding is dat. Heb me oude AWE64 tevoorschijn gehaald en erin geplugd, en alles draait perfect en stabiel nu!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 15:15

botoo

💀 too old to die young

pci slot 2 shared idd geen irq's, SB zit bij mij ook in 2, in 3 werkte het ook maar mijn netwerkkaart is Isa.

Asmodai, die Hot Rod controller zit op een BE6-II ingebakken, kan je dus lastig verkopen zonder de rest van je bord er bij te doen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net dus win98se weer opnieuw geinstalleerd met dit keer de sblive in pci 2. Ik heb allereerst die hotrod controller geinstalleerd (eerst ver 1.22 en daarna 1.25) en toen liveware 3.0 Zodra liveware 3.0 bijna is afgelopen dan krijg ik een blauw scherm en dan is het afgelopen met mn compu. Heeft iemand enig idee?>

Verwijderd

Dit hebben een maat & ik ook gehad, ligt aan live!ware3 of aan de Live!-versie 8(

Creative loopt de laatste paar maanden flink te fucken met hun drivers en software.

Zonder Live!Ware3 draait het als een zonnetje, waarschijnlijk heb je een vrij nieuwe live!.

Gebruik iig de november Live!-drivers van creative en upgrade daarna pas naar de nieuwste drivers

Maak voor de zekerheid een ghost-image van je systeem partitie voordat je alsnog Live!ware3 installeert.

Bij m'n oude Live! was Live!ware3 geen probleem (ook op BE6-2, PCI-slot 4), echter met mn nieuwere Live! kreeg ik het met geen mogelijkheid aan de praat.
Elke keer weer BSOD's (iets met die emu10K*.vxd)

Het heeft iig niets met die Highpoint controller te maken.

Verwijderd

Ik heb het ook, maar gewoon LiveWare2 erop, werkt veel beter

Verwijderd

Topicstarter
Dus met liveware 2 is het probleem opgelost

Verwijderd

Naar LiveWare 2 teruggaan lijkt mij wat onzinnig, maar goed, als het werkt. Waarom installeer je niet gewoon eerst alleen de drivers voor je SBLive. Heb ik ook eens gedaan.
Pagina: 1