Toon posts:

Games lopen vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een paar weken lopen alle games die ik speel na een tijdje vast. Daarvoor loopt alles gewoon vloeiend en ineens zit het beeld vast maar het geluid loopt nog +/- 30 seconden door.
Als ik de driver of een dvd player opstart krijg ik strepen door het beeld dus daarom denk ik dat het iets met de videokaart te maken heeft.
Ik heb zelf al andere drivers geprobeerd en toen dat niet werkte windows opnieuw geinstalleerd. Ik heb nu nog steeds hetzelfde probleem.

Mijn specs zijn:

Pentium D 3,2 Ghz
1 GB ram
Geforce 6600

Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:14

MsG

Forumzwerver

-Welke drivers
- temperaturen
-welk os

-wanneer trad het concreet ineens op?

Des te meer info, des te sneller een nuttig antwoord...

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 13:22
kijk eens voor stof in je videokaart (en of tie dus nog koelt)

je game werkt niet dus je herinstalleert windows? :X

[ Voor 37% gewijzigd door sjongenelen op 13-02-2008 19:02 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
TheNymf schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:59:
kijk eens voor stof in je videokaart (en of tie dus nog koelt)
Stof is het niet, ik heb pas geleden alles nog schoongemaakt
MsG schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:57:
-Welke drivers
- temperaturen
-welk os

-wanneer trad het concreet ineens op?

Des te meer info, des te sneller een nuttig antwoord...
Driver: Forceware 169.21
Temperatuur: 52 graden

Het probleem is een paar weken geleden opgetreden, ik weet niet meer precies wanneer. Ik heb toen niks aan het systeem veranderd.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 15:02
Is dat Je videokaart temp of je CPU temp? IK vind'm Idle voor een CPU wel wat aan de hoge kant, maar niet allarmerend

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

Topicstarter
Van de videokaart.
Ik heb de videokaart er net uit gehad en zag dat het plastic beschermkapje op de koeler iets gekrompen was waardoor die de koeler iets tegen hield. Heb het kapje verwijderd dus misschien dat dat de oplossing is.

Verwijderd

Topicstarter
Dit plaatje verwijderen heeft niks geholpen, ik heb nog hetzelfde probleem.
Het koelblok dat rond de fan zit is zo heet dat het niet aan te raken is (vandaar dat het plaatje gekrompen is). Ik heb niet zoveel verstand van videokaarten maar dit lijkt mij niet goed.
Is hier nog een oplossing voor?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:03:
Dit plaatje verwijderen heeft niks geholpen, ik heb nog hetzelfde probleem.
Het koelblok dat rond de fan zit is zo heet dat het niet aan te raken is (vandaar dat het plaatje gekrompen is). Ik heb niet zoveel verstand van videokaarten maar dit lijkt mij niet goed.
Is hier nog een oplossing voor?
Heb je ook enigszins iets aan airflow in je behuizing? Je heatsink lijkt zijn werk wel te doen, maar als deze zo heet wordt dan kan hij zijn warmte niet kwijt en dat is alleen mar mogelijk als er engszins iets aan lucht verplaatsing aanwezig is in de behuizing.

Heb je bijvoorbeeeld ook een case fan voor- of achter in de behuizing?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ja er zit een fan aan de achterkant van de pc. Dicht onder de videokaart zit wel PCI kaart, maar aan de koeler te zien kan de hitte er aan de zijkant uit en dit heeft eerder ook nooit een probleem gegeven.
Pagina: 1