ik ben er gisteren agter gekomen dat iets me uit m'n SIM-games gooit,ik hebt dat dus gehad bij simcoaster en red alert2.het begint steeds vaker voor te komen dus kan iemand me ff een oplossing geven.
athlon 800 mhz, MS-6340 mamaplank,nvidia tnt2 beeldkaartje,64 mb geheugen,
windows ME engels.
hij gaat tijdens de game zitten kraken, en dan gaat ie terug naar windows
windows ME engels.
hij gaat tijdens de game zitten kraken, en dan gaat ie terug naar windows
Ik raad je aan om Win98Se te installeren, bovendien lopen je games daar nog sneller in ook ! ME is een beetje onstabiel. Ik heb er ook last van gehad, zonder enige foutmelding flikkerde hij me eruit. Nu is dat alles voorbij.. (Foggygfreek heeft win 98 Second Edition.):):)
-- Altijd blijven prutsen --
Patches?
"I sit in my room and imagine the future."
ik heb win98 se niet is gewoon win98 ook goed?Op vrijdag 16 februari 2001 11:32 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik raad je aan om Win98Se te installeren, bovendien lopen je games daar nog sneller in ook ! ME is een beetje onstabiel. Ik heb er ook last van gehad, zonder enige foutmelding flikkerde hij me eruit. Nu is dat alles voorbij.. (Foggygfreek heeft win 98 Second Edition.):):)
Win98 is ook wel goed, maar als je kabel/ADSL hebt zou ik je aanraden wel alle patches te installeren via Windows Update. Dan heb je alsnog Win98SE...
Pagina: 1