Ik heb mede door dit forum een SPA 3102 aangeschaft. Via VOIP verloopt alles goed. En ook met het dialplan kan ik netjes 0800 nummers bellen via PSTN...
ECHTER!!! Als ik de internetkabel disconnect, moet alles via PSTN gaan(pstn fallback staat AAN) echter gebeuren er dan rare dingen..
Echter als ik de ethernetkabel eruit haal, of bijv sip.voipsjhdjadh.com van maak, moet hij dus naar PSTN gaan. Dit gebeurt echter niet. Ik kan geen 06 nummers bellen, maar ook geen vaste nummers. Ik krijg dan een soort in gesprek toon, of iets dat het nummer niet bestaat.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?
Ik gebruik voipcheap op LINE 1, en heb dit dialplan
(112xS0<:@gw0>|0[89]xx.<:@gw0>|<:0031251>[1-9]xx.|<0:0031>[1-7]xxxx.|0033xx.|0041xx.|0044xx.|0049xx.|00xx.<:@gw0>)
(bel dus ook 06 via voip)
Auto PSTN Fallback: YES
Bij PSTN line heb ik niks aangepast...
Hebben jullie suggesties wat er mis is? of wat er gebeurd?
reeds geprobeerd
Min CPC Duration naar 0.5 gezet werkte niet
Line-In-Use Voltage: 30 (standaard) naar bv. 10 (bij daadwerkelijk bezet een 'in gesprek' toon). werkte ook niet
Detect CPC: NO ipv yes werkte OOK niet...
edit: verder als ik dit device aan mijn modem hang, en aan de pc is mijn snelheid geslonken naar 10-11 mbit. Ik dacht dat dit device 100mbit aankon?
ECHTER!!! Als ik de internetkabel disconnect, moet alles via PSTN gaan(pstn fallback staat AAN) echter gebeuren er dan rare dingen..
Echter als ik de ethernetkabel eruit haal, of bijv sip.voipsjhdjadh.com van maak, moet hij dus naar PSTN gaan. Dit gebeurt echter niet. Ik kan geen 06 nummers bellen, maar ook geen vaste nummers. Ik krijg dan een soort in gesprek toon, of iets dat het nummer niet bestaat.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?
Ik gebruik voipcheap op LINE 1, en heb dit dialplan
(112xS0<:@gw0>|0[89]xx.<:@gw0>|<:0031251>[1-9]xx.|<0:0031>[1-7]xxxx.|0033xx.|0041xx.|0044xx.|0049xx.|00xx.<:@gw0>)
(bel dus ook 06 via voip)
Auto PSTN Fallback: YES
Bij PSTN line heb ik niks aangepast...
Hebben jullie suggesties wat er mis is? of wat er gebeurd?
reeds geprobeerd
Min CPC Duration naar 0.5 gezet werkte niet
Line-In-Use Voltage: 30 (standaard) naar bv. 10 (bij daadwerkelijk bezet een 'in gesprek' toon). werkte ook niet
Detect CPC: NO ipv yes werkte OOK niet...
edit: verder als ik dit device aan mijn modem hang, en aan de pc is mijn snelheid geslonken naar 10-11 mbit. Ik dacht dat dit device 100mbit aankon?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 21:38 ]