krijg MSN [31 Neo niet werkend

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-05 13:27
Hallo,

Het bovengenoemde moederbord krijg ik niet aan de praat. Ik krijg geen bios beepjes, en de website van msi is dusdanig traag dat ik mijn probleem niet kan opzoeken.

Ik denk zelf dat het aan het geheugen ligt. Goedkoop Kingston geheugen 1gb DDR2 533mhz. In het moederbord boekje staat 667/800mhz DDR2. En lees verder op google niet veel over 533mhz geheugen. Kan het daardoor komen ?

(this een beetje een haastklus, ik help iemand anders met de pc samenstellen op me werk)

(edit: De titel is ook niet helemaal lekker zie ik, mijn grootste excuses, dit moet "krijg mijn MSI P31 neo niet werkend")

[ Voor 11% gewijzigd door BLACKfm op 13-02-2008 17:04 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:58
533 is geen probleem, tenzij je er een 1333MHz CPU in hebt hangen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door. Geheugen zou niet direct een probleem moeten zijn, maar als het niet compatible is met je moederbord dan zal het inderdaad niet gaan werken.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:48
rma! als je intern rma emailadresje nodig hebt :')

Inventaris - Koop mijn meuk!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Zonder volledige specs en duidelijke troubleshooting kunnen wij niets concreets voor je betekenen. Dit kan werkelijk van alles zijn, van connectoren (12V ATX...) en kabels die je niet (goed) aangesloten hebt, via kortsluiting met de behuizing tot ontoereikende voeding of dood moederbord. En als je geheugen verdenkt: memtest (in andere PC dan...).

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eerst eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.