Op de ander zit een slotje zonder uitleg, dus hier even verder:
[...]
De mail bevat uitleg waar dacht ik niets aan toe te voegen valt dat nu ontbreekt om te zien wat het euvel met de aankoop is.
Hij kan wel NOG korter, maar dan gaat menig brein ook op tilt....
Ik kocht bf 2142 deluxe
installeren werkt, zo lijkt het althans, geen errors
activeren werkt, zo lijkt het, maar niet echt, wAnt online meld BF dat de boosterpack niet aanwezig is of niet is geactiveert terwijl beiden WEL het geval is.
[...]
De vraag waarin ik vroeg of iemand hem al als clone of image werkend had kwam een slotje op, men denkt hier dat het dus niet mag blijkbaar (en ik weet zelf ook niet zeker of het wel/niet mag...)
Als je mij wilt plezieren ga je in op de technische inhoud en niet de taalfactor die in deze misschien slechts 1% is.
Over mijn sig: niet groter te worden door anderen te kleineren:
Ik maak geen 2 software versies waarvaan 1 duurder is en niet werkt, waarna ik een simpel euvel als 'ik snap het niet' af doe.
Als je taal en gegevens wilt combineren, dan nog , ik zit er niet mee. Waar ik wel mee zit is dat de helpdesk de totale uitleg waarniets mist, niet snapt. Dan kun je amper over hoop doet spreken praten inzke EA games troubles.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:13:
[...]
Als dat betrekking heeft tot de zinsbouw van de medewerker dan kan hetzelfde ook over jou gezegd worden:
[...]
En is dit usegroup nl.taal? DT is een m.i. idiote uitvinding die ik al overbodig ingewikkeld vond toen ik al dansles had en bijv. leerde bridgen waar anderen nog knikkerden of hinkelden.En nog genoeg andere zinnen die niet goed in elkaar zitten...
Niets wijst (op het begrijpend lezen vlak zit je nu) op onbegrip van de simpele 'error' door EA vanwege een D of T te weinig danwel te veel of op de verkeerde plek.Zorg eerst dat je zelf een duidelijke mail opstelt en ga dan pas blaten over de schrijfstijl van een ander!
De mail bevat uitleg waar dacht ik niets aan toe te voegen valt dat nu ontbreekt om te zien wat het euvel met de aankoop is.
Hij kan wel NOG korter, maar dan gaat menig brein ook op tilt....
Ik kocht bf 2142 deluxe
installeren werkt, zo lijkt het althans, geen errors
activeren werkt, zo lijkt het, maar niet echt, wAnt online meld BF dat de boosterpack niet aanwezig is of niet is geactiveert terwijl beiden WEL het geval is.
[...]
Dat hoop ik wel, ik vond het al knap dat 3 clone pogingen en de resultaten daarvan op dvd door EA worden gezien alszijnde copy en dus niet speelbaar. Hetgeen denk ik in strijd is met EU regels rond copyen voor gebruik? Je moet sowieso altijd een kloppend enmail adres en wachtwoord invoeren cq hebben online, waar de game ook mee is geactiveert.Niet kan is relatief: gebruik goede software en je kan gewoon een clone maken die waarschijnlijk wel zal werken
De vraag waarin ik vroeg of iemand hem al als clone of image werkend had kwam een slotje op, men denkt hier dat het dus niet mag blijkbaar (en ik weet zelf ook niet zeker of het wel/niet mag...)
Als je mij wilt plezieren ga je in op de technische inhoud en niet de taalfactor die in deze misschien slechts 1% is.
Over mijn sig: niet groter te worden door anderen te kleineren:
Ik maak geen 2 software versies waarvaan 1 duurder is en niet werkt, waarna ik een simpel euvel als 'ik snap het niet' af doe.
[ Voor 1% gewijzigd door notsonewbie op 13-02-2008 16:33 . Reden: Op de ander zit een slotje zonder uitleg, dus hier even verder: ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)