[EA games] hell-pdesk

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Bij EA (electronic arts) games nederland (op schiphol zitten ze) snappen ze het niet, na meer dan een week geleden ze te hebben gemailt nu pas antwoord gehad.

"Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail.

Zou u ons duidelijk en letterlijk uw fout melding in verband met 2142 NS kunnen vertellen? Meld ook aan wanneer treft u zo een melding aan? ( tijdens het installatie process of als u het spel wilt activeren, etc)

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet, "

De originele kennelijk erg moeilijke email aan hen is:

"Ik kocht battlefield 2142 , de deluxe versie.
Deze deluxe versie bevat naast standaard patch 1.40, ook boosterpack northern strike.
Allees LIJKT goed te installeren, geen errors, echter zelfs na diverse malen activeren op de juiste wijze (zie bijlage) bijlage was een html file, de content er van) kan ik de mappen wel zien online, maar na proberen daar mee te doen krijg ik de melding:
northern strike niet geinstalleerd of niet geactiveert, koop deze via EA link of op dvd in de winkel."
Mijn AE naam is naam en daar staat de game wel degelijk in de lijst van op die naam/email geactiveerde spellen.

Ik zag op fora dat zeker 98% van de andere kopers dit ook heeft ondervonden. Online is er dan ook bijna geen NS map te vinden, en dat zijn dan neem ik aan mensen die NS al hadden, los gekocht naast BF 2142.

Verder bevreemd het mij dat ik niet vanaf een copy gemaakt op dvd+r of via een ISO aan bijv. daemontools de game kan/mag spelen, want ik koop immers content op een jullie toegeleverd medium. Als ik de EU wetgeving rond data-zekerheid en backups goed snap (copy voor gebruik) moet dit gewoon kunnen en mogen !!
---------------------------------------------------------------------

Kan elke vmbo dropout daar werken of zo!?
Op het gedeelte dat je volgens EA altijd met de originele dvd moet spelen, niet vanaf een copy en dus risico's neemt anders dan met de software/pc op zich, gaat men niet in.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Verwijderd

Als dat betrekking heeft tot de zinsbouw van de medewerker dan kan hetzelfde ook over jou gezegd worden:
northern strike niet geinstalleerd of niet geactiveerD
Online is er dan ook bijna geen NS map te vinden, en dat zijn dan neem ik aan mensen die NS al hadden, los gekocht naast BF 2142
En nog genoeg andere zinnen die niet goed in elkaar zitten...

Zorg eerst dat je zelf een duidelijke mail opstelt en ga dan pas blaten over de schrijfstijl van een ander!
Verder bevreemd het mij dat ik niet vanaf een copy gemaakt op dvd+r of via een ISO aan bijv. daemontools de game kan/mag spelen, want ik koop immers content op een jullie toegeleverd medium. Als ik de EU wetgeving rond data-zekerheid en backups goed snap (copy voor gebruik) moet dit gewoon kunnen en mogen !!
Niet kan is relatief: gebruik goede software en je kan gewoon een clone maken die waarschijnlijk wel zal werken

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 16:15 ]

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Leest signature van notsonewbie nog eens

Lullig dat je spel het niet doet, maar was dat nou je vraag die je hier wil stellen? :?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:07

lasharor

7 december 2004

Terecht dat die helpdesk medewerker die reactie geeft, ik snap je email namelijk ook niet.

(en je titel ook niet)

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:35
lasharor schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:17:
Terecht dat die helpdesk medewerker die reactie geeft, ik snap je email namelijk ook niet.

(en je titel ook niet)
Hell-pdesk wel grappig toch :P dat je dat niet snapt!
En in zijn e-mail bedoeld hij gewoon dat Battlefield zegt dat NS niet op zijn account is geactiveerd terwijl dat wel zo is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bazvv op 13-02-2008 16:22 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ok, leuk. Maar wat is je vraag :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.