[w2k] Group Policy Management voor locale settings O.I.D.

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik kom er net achter dat ze hier voordat er de AD werd ingevoerd locaal op de Windows 2000 server wat policy settings hebben aangemaakt. Deze wil ik nu via de AD door een GPO willen laten uitvoeren. Ik heb Group Policy Management geinstalleerd op de aanwezige 2003 server. Met dit programma kan ik een leuke overzicht van de policies settings verkrijgen. Maar ik kan hiermee niet de local policies zien, alleen de GPO's die in een tree/forest aanwezig zijn.

Is er een tooltje om de settings van de local policy te zien. Ik bedoel dus zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://media.techtarget.com/digitalguide/images/Misc/be_figures_2.gif

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In plaats van alles hier te vragen zou je natuurlijk ook rechtstreeks bij de Bron kunnen zoeken....

In ieder geval - RSOP voor Windows 2000 kun je niet met GPMC doen, daarvoor zul je de normale tools moeten gebruiken van 2000 - gpresult dus.

Troubleshooting RSoP
Group Policy Modeling and Results

[ Voor 33% gewijzigd door alt-92 op 13-02-2008 15:31 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
GPresult geeft niet echt die info die ik zou willen. Hiermee zie ik alleen waar wat vandaan komt maar niet echt de exacte instellingen per entery.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:54

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Gpedit.msc lokaal op de Windows 2000 machine starten?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Roman schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:36:
Hiermee zie ik alleen waar wat vandaan komt maar niet echt de exacte instellingen per entery.
gpresult -v ook gebruikt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

rsop.msc ? :P

Laat maar, dat zit in Windows 2000 natuurlijk nog niet in, helaas :)

[ Voor 75% gewijzigd door elevator op 14-02-2008 18:00 ]

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Question Mark schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:15:
Gpedit.msc lokaal op de Windows 2000 machine starten?
Ja klopt, maar dat is het echt zoeken wat waar aanstaat en ik zoek juist een simpele overzicht waar ik alles in een keer kan zien.
Heb ik ook gedaan. Echter zie ik dan niet alleen de local policy maar een samenvatting van alle policies, ook die die hij van de AD krijgt.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 10:01

mutsje

Certified Prutser

ik heb het even nagevraagd voor je bij een policy mvp maar enige optie is gpedit.msc lokaal starten en alles napluizen. Er zijn genoeg tools te krijgen om domain policies in een overzicht te krijgen maar vreemd genoeg niet om een overzicht te krijgen van policies die lokaal ingesteld staan.
Pagina: 1