MsG schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:31:
No offence, je bent misschien nog maar 16, maar oud genoeg lijkt me om te leren dat je zoiets ook normaal op zou kunnen lossen. Op deze manier lok je alleen maar woede uit en misschien dat hij ook wel weer iets van jou stuk maakt. Stel het gewoon eens ter discussie onder het eten ofzo.
17 sinds een maand.

Murcielago schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:27:
Misschien ff met je ouders overleggen? Misschien hebben die er ook wel last van. Maar dit lijkt me niet echt de oplossing voor je probleem.
Trouwens, het doorknippen van de lan-kabel lijkt mij ook geen direct oplossing voor de geluidsoverlast. Tenzij hij alles streamt via die netwerkkabel.
En straks gebruikt hij het wireless

Hoe wil je dat gaan tegenhouden dan?
[...]
Het kan natuurlijk ook zijn dat deze activiteiten totaal geen netwerkkabel behoeven he

Mijn ouders zijn vaak niet thuis, en hij heeft alleen de muziek zo hard op staan als ze er niet zijn.
Hij gebruikt geen wireless, we hebben ook geen wireless router.
Met hem praten is écht geen optie, ik probeer dit al heel lang, maar hij houdt zeker niet op. De volgende stap is zijn speakers af te pakken. Gelukkig staat de subwoofer weer beneden, er vielen toen dingen op mijn hoofd die op het plankje naast mijn burau stonden...

.
Bedankt voor jullie berichten & tips!
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 13-02-2008 15:36
]