Toon posts:

[Camera] Canon Powershot Recovery

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WlXvw9nnaOFbXL9rLdzlNf5N/full.jpg

Ik wil een datarecovery uitvoeren op een Canon Powershot 4MP cam. Het volgende probleem is dat de Media-card (512MB) op de bovenstaande manier gedetecteerd wordt en niet als single-opslag volume, waardoor ik met de meeste programma's de opslag niet eens zie.

Is het mogelijk softwarematig deze nog op een bepaalde manier te kunnen uitlezen of kan ik het beste een cardreader hiervoor aanschaffen? :) Dank.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :)

Verwijderd

Je kan inderdaad het best een cardreader aanschaffen of even lenen.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 19:39

ThunderNet

Flits!

Bij sommige camera's is het mogelijk om de manier van communicatie aan te passen (dus dat de pc het ziet als camera, of als externe hardeschijf). Misschien kun je dit op jouw camera ook aanpassen?

offtopic:
Wat heb jij met recovery man! Mol je nu alles waar je data op kunt bewaren?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zelf heb ik een iets oudere iets oudere powershot en dan is de optie alleen met een cardreader. (minder dan 10 euro)

Tenzij een format(alles weg, maar werkt wel) voor jou werkt.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:37:
offtopic:
Wat heb jij met recovery man! Mol je nu alles waar je data op kunt bewaren?
offtopic:
Niets , maar men brengt zo nu en dan wel es wat langs... In de zin van 'Ik heb alles per ongeluk verwijderd, kan ik het nog terughalen? , Ja dat kan ik in de meeste gevallen ook wel ;)

Ik gaat eens kijken voor een cardreader dan maar.
Pagina: 1