Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb eigenlijk een vrij kort vraagje. Ik sta op t punt om een hd tv te kopen vanmiddag. Nou had ik er eentje gereserveerd bij een winkel, maarn u zag ik em bij een webshop 130 euro goedkoper. Nu viel me alleen op dat bij broadcasting NTSC staat. Ik heb zelf een normale xbox 360, nou vroeg ik me af maakt het uit dat die tv ntsc is voor de digitale tv en de xbox?! Vroeger was dit namelijk altijd een groot probleem in de tijd van SNES en dergelijke.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Vr. gr. Jeroen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:39
Is het niet dat hij NTSC-signaal accepteert (oftewel elke gangbare TV)?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Er staat na het kopje Broadcasting: NTSC. Als ik bij andere tv's op de sitek ijk staat er PAL.

Verwijderd

Alleen PAL antenne signaal op een NTSC tv is zwartwit, en andersom.

Via de scart / compostie en HDMI maakt het geen drol uit of je PAL of NTSC als input / output hebt....

Verwijderd

Topicstarter
Hier staat ie: http://www.lcdhome.info/producten.php?pid=430

Bij andere types staat daar PAL dus.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:11:

Via de scart / compostie en HDMI maakt het geen drol uit of je PAL of NTSC als input / output hebt....
Dus om het heel simpel te zeggen, alsi k de tv koop zou ik er geen enkele problemen mee tegenkomen?!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 21:19
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:11:

Dit geldt alleen voor HDMI en RGB Scart; een niet multinorm NTSC TV zal niet (goed) werken met een composite PAL signaal of omgekeerd, en in het geval van RGB Scart is het ook nog zaak dat een tv 525/60 vs 625/50 timingen accepteert.

[ Voor 10% gewijzigd door Luke_msx op 13-02-2008 15:08 ]

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
Ik zou zeggen, mail eens om te vragen of dat geen foutje is want dit lijkt me ook niet echt correct:
HDMI ingang nee
- HDMI aantal 3

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:57
Ik zou ze even mailen zoals hierboven word gezegd, site staat vol met foute specificaties

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat vroeg ik me ook al af. Geen ingang maar er zitten 3 op. Ik ben alleen bang dat ik straks mn xbox er niet goed op uitziet of dat er iets mis is. Heb dus geen zin dat risico te lopen.

@ Jalumsx: Zoveel als jou heb ik er geen verstand van haha, houdt t nou in dat t wel of geen probleem zou moeten zijn? Ben hier echt een nitwit in. Ben bijv. al een half jaar aant uitzoeken of full hd nou wel zo veel zin heeft..

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:26
De meeste tv's van de afgelopen jaren kunnen zowel PAL als NTSC goed weergeven. Mijn Panasonic CRT uit 2004 tenminste wel :P

Overigens als je even verder had gekeken had je op de officiele site specs kunnen vinden, anders wel op kieskeurig meer info.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op die samsung site kon ik niet dit toestel vinden, alleen soort gelijke maar niet precies dit type nummer. Op kieskeurig heb ik ook gekeken.

Verwijderd

Topicstarter
Hey Ramon, hoe heb je die op de samsung site gevonden? Als ik in die lijst met modellen skip zie ik em neit staan, of ben ik gewoon blind?!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:26
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:50:
Op die samsung site kon ik niet dit toestel vinden, alleen soort gelijke maar niet precies dit type nummer. Op kieskeurig heb ik ook gekeken.
als je goed had gekeken had je zien staan:

Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC

Lijkt me duidelijk toch?
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:56:
Hey Ramon, hoe heb je die op de samsung site gevonden? Als ik in die lijst met modellen skip zie ik em neit staan, of ben ik gewoon blind?!
gegoogled? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ramon op 13-02-2008 15:58 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry, ik weet voldoende, bedankt voor de info. ik bestel em gewoon op de site, scheelt me 130 euro!
Pagina: 1