Ik begrijp best dat ads nodig zijn om inkomsten te genereren, maar de vodafone ad (met die dongle) die op het moment op de frontpage draait is me een beetje te assertief. Ads op vaste plekken vind ik niet zo storend, maar zon groot flashding wat binnen komt zeilen en bovenop het artikel gaat zitten gaat wel wat ver imo.
Dit is een over het algemeen geaccepteerd formaat dat niet alleen bij ons te vinden valt. Wij gebruiken dit formaat slechts bij uitzondering én er zit altijd een frequency cap op. Ik snap de irritatie wel, maar dit is simpelweg de realiteit van het hedendaagse internet.
Verwijderd
Als je betaald voor tweakers kun je ads uitzetten.. Niet dat ik er niet gek van word, overal is reclame tegenwoordig.. Tv, bushokjes, overal!
aaaaaah
aaaaaah
Ook ik irriteerde me aan de advertentie, maar ik dacht dat T.net niet zulke lelijke dingen zou plaatsen, daarom heb ik gisteren maar eens Ad-aware gedownload om te kijken waar dat lelijke ding nou vandaan kwam. Ook omdat de dongle soms over andere advertenties heen gaat en soms ook op de pagina staat als er al een ad van een andere Telecom aanbieder staat, leek mij dat jullie er niet voor verantwoordelijk waren.
Als ik mijn telebankierzaken heb geregeld komt er 15€ die kant op om van het ding af te zijn.
Als ik mijn telebankierzaken heb geregeld komt er 15€ die kant op om van het ding af te zijn.