ik heb net een nieuw moederbord en geheugen aan mn setup toegevoegd, en een nieuwe hdd met een verse windows install. (xp pro 32 sp2)
oud:
P4 2.93 ghz 533 fsb s775
4x noname pc3200 512 mb
HP puffer-m (asus?) moederbord
300W cheapass(??) voeding van HP systeem
7600 GT (voorheen tijdelijk een 7600 GS daarvoor 6200 GL)
wifi kaart (accton, oem ding, weinig over te vinden, ook van HP dus)
nieuw:
P4 2.93 ghz 533 fsb s775 @ 3.68 ghz
3x noname ddr2 800 1gb (wordt 4x)
Asrock 4core1333-FullHD
7600 GT (ook met onbaord ati grafische chip geprobeerd)
nu wil de kaart vaak met booten niet starten (code 10), en moet ik de driver opnieuw installeren zeg maar, en dan start ie meestal wel, anders rebooten en nog eens proberen, ook geeft mn browser, Avant, vaak dezelfde foutmeldingen. (die ik gecopieerd had, en nu kwijt ben, zal em toevoegen als ik em weer krijg)
ligt dit aan mn moederbord? overclock? (want was ook al toen ik nog alles op stock had draaien, en ja, ik heb de pci/pcie lock aan)
[edit:]
temps zijn redelijk/laag, mid 30 tot mid 40 voor de verschillende onderdelen, was eerst nog lager, maar toen stonden de fans ontzettend te loeien op 12v, staan nu weer zo stil als ze altijd waren, op 5v,
voltages zijn wat ze altijd geweest zijn
ik heb de kaart in beide pci sloten geprobeerd, geen verschil.
oud:
P4 2.93 ghz 533 fsb s775
4x noname pc3200 512 mb
HP puffer-m (asus?) moederbord
7600 GT (voorheen tijdelijk een 7600 GS daarvoor 6200 GL)
nieuw:
P4 2.93 ghz 533 fsb s775 @ 3.68 ghz
3x noname ddr2 800 1gb (wordt 4x)
Asrock 4core1333-FullHD
7600 GT (ook met onbaord ati grafische chip geprobeerd)
nu wil de kaart vaak met booten niet starten (code 10), en moet ik de driver opnieuw installeren zeg maar, en dan start ie meestal wel, anders rebooten en nog eens proberen, ook geeft mn browser, Avant, vaak dezelfde foutmeldingen. (die ik gecopieerd had, en nu kwijt ben, zal em toevoegen als ik em weer krijg)
ligt dit aan mn moederbord? overclock? (want was ook al toen ik nog alles op stock had draaien, en ja, ik heb de pci/pcie lock aan)
[edit:]
temps zijn redelijk/laag, mid 30 tot mid 40 voor de verschillende onderdelen, was eerst nog lager, maar toen stonden de fans ontzettend te loeien op 12v, staan nu weer zo stil als ze altijd waren, op 5v,
voltages zijn wat ze altijd geweest zijn
ik heb de kaart in beide pci sloten geprobeerd, geen verschil.
[ Voor 12% gewijzigd door AlexanderB op 13-02-2008 13:45 ]