Toon posts:

Incidenten / problemen registratie sofware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik werk binnen een bedrijf waar nog geen registratie / prioritering van ICT zaken gedaan wordt. Ik wil dit graag opzetten.

Kent iemand een gratis programma waar ik to-do taken in kan bijhouden en een status kan geven? Een soort simpel alternatief voor Top desk dus.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 12:28
Outlook? Elk ander ticket systeem?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Excel

Is niet gratis.
djluc schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:49:
Outlook? Elk ander ticket systeem?
Outlook is ook niet gratis :)

[ Voor 146% gewijzigd door DeeJee op 13-02-2008 15:51 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:45

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Als je Lotus Notes/Domino draait kun je daar een mooi systeem in opzetten maar ja .... dat draait niet iedereen :P

edit: heb je Office? Dan kun je wel iets simpels bouwen in Access denk ik

[ Voor 25% gewijzigd door sh4d0wman op 13-02-2008 15:52 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 12:28
Binnen een bedrijf is er altijd wel een Office tool aanwezig neem ik aan, of het nou Outlook is of een ander gratis geval boeit niet echt ;)

Verwijderd

Je zou mantis (bug registratie&tracking systeem) hiervoor kunnen "misbruiken".

Verwijderd

Zelf wel eens gewerkt met "request tracker", werkt wel goed... kun je ook tickets laten inschieten per mail.

Request Tracker is een web based systeem... Draait zeker onder linux, of het onder windows draait dat weet ik niet zeker, verwacht van wel... aangezien apache en php ook onder windows draaien.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Als je handig bent met Access kan je zelfbouw overwegen. Omdat je verder geen details geeft, is deze vraag verder veel te ruim om iets mee te kunnen. Verder vraag ik me af wat het belang is wanneer er naar "gratis" oplossingen gekeken moet worden in zakelijke context.
Pagina: 1