• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Aangezien ik een nieuwe upgrade kit heb gekocht bij Alternate (omdat ik zelf de exacte kennis niet heb om het zelf bij elkaar te verzamelen) en thuis nog een koeler heb die ik graag nog even van levensduur zou willen verlengen, zou ik graag willen weten of het mogelijk is de koeling over te zetten op het moederbord. Dan gaat het vooral over de compatibiliteit van de processor met de koeling, aangezien Asus zelf aangeeft dat de aansluiting op het mobo zou moeten passen.

De koeling:
http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2967&p=2

Upgrade kit van Alternate:
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=SPGU02

Nu graag jullie mening. Is dit verstandig, of is het toch beter om een nieuw koeliing blok te kopen/zonder koeling verder te gaan.
Alvast bedank.

StarCraft II: Serial

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-05 12:55
Ik ken de koeler niet maar hij moet die Quad makkelijk kunnen koelen lijkt mij. Zeker als je even de review bekijkt die je zelf al post. Het wordt een ander verhaal als je zwaar gaat OC'en maar ik heb zo het vermoeden dat dat niet het geval is.

Trouwens, voor dit soort onderwerpen is er een apart forum genaamd Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen waar dit topic eigenlijk had moeten staan.
Is dit verstandig, of is het toch beter om een nieuw koeliing blok te kopen/zonder koeling verder te gaan.
Die snap ik niet helemaal, als je er over na denkt om er geen koeler op te zetten ben je denk ik niet op het juiste forum beland. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door The Realone op 13-02-2008 13:13 ]

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Haha inderdaad een foutje van mijn kant. Maar bedankt voor jouw antwoord en ik ga er mee aan de slag.

StarCraft II: Serial

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Er zit gewoon een boxed HSF bij.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-05 12:55
Dat sowieso, maar deze koeler zou wel een stukje beter moeten presteren.