Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

De zoekfunctie bij de rechter muisknop is verdwenen helaas. Kan deze ook weer aangezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:55:
De zoekfunctie bij de rechter muisknop is verdwenen helaas. Kan deze ook weer aangezet worden?
Niet zo moeilijk te vinden toch:
http://www.petri.co.il/ad...-to-windows-vista-sp1.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor al de mensen waar het wel goed gaat met SP1
Nadat sp1 is geinstalleerd kan je het definitief maken met:
VSP1CLN.EXE als admin in de dosbox.
SP1 bestanden worden dan opgeruimd en kan je niet meer terug.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik zie SP1 niet verschijnen in Windows Update. Ik heb x64 Ultimate NL. Verder wel alle updates geinstalleerd (behalve al die malle taalpaketten natuurlijk).

:?

/edit: search, lul. Windows Vista Service Pack 1 is not available for installation from Windows Update and is not offered by Automatic Updates

[ Voor 16% gewijzigd door Captain Pervert op 07-05-2008 09:38 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er waren toch problemen als je de Vista SP1 installeerde met systemen die een NVIDIA kaart erin hebben?
Is dat nog steeds zo bij deze opnieuw originele ter beschikking gestelde SP1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hm, het werkt weer. VOlgens mij hadden ze hem offline getrokken halverwege 8)7.
Nu issie er weer gekomen, en hij werkt.
Naja, hopenlijk werkt ie. Eerst even het geluid testen enzo, en kijken of de rest goed werkt :)

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 07-05-2008 20:29 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik zie dat bij de webshops nu Vista incl. SP1 beschikbaar komt.

Zouden wij deze media binnenkort dan ook kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
J-Media schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:06:
Zouden wij deze media binnenkort dan ook kunnen bestellen?
Bij die webshops ja :)

#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Windows Vista Business SP1€ 109,72€ 109,72
1Microsoft Windows Vista Home Premium SP1€ 99,-€ 99,-
1Microsoft Windows Vista Ultimate SP1€ 141,34€ 141,34
ImporterenTotaal€ 350,06

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
alt-92 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:39:
[...]

Bij die webshops ja :)

#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Windows Vista Business SP1€ 109,72€ 109,72
1Microsoft Windows Vista Home Premium SP1€ 99,-€ 99,-
1Microsoft Windows Vista Ultimate SP1€ 141,34€ 141,34
ImporterenTotaal€ 350,06
Ik doelde meer op de losse media. Ik bezit al 2x een Vista Business 64-bit licentie.

Zou graag een nieuwe installatie cd willen waar SP1 bij in zit. Hoef niet opnieuw een licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

J-Media schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:14:
[...]

Ik doelde meer op de losse media. Ik bezit al 2x een Vista Business 64-bit licentie.

Zou graag een nieuwe installatie cd willen waar SP1 bij in zit. Hoef niet opnieuw een licentie.
Slipstream draaien :) Zo was het afaik bij Windows XP ook het geval.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:15:
Slipstream draaien :) Zo was het afaik bij Windows XP ook het geval.
Maar het slipstreamen van Vista SP1 is wat lastiger dan met XP het geval was (als in: niet ondersteund vanuit MS).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als je 'n technet abbo hebt kun je wel images van Microsoft downloaden van Vista incl. SP1 :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
alt-92 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:29:
[...]

Maar het slipstreamen van Vista SP1 is wat lastiger dan met XP het geval was (als in: niet ondersteund vanuit MS).
Ken er niet zoveel van, maar gaat het niet met http://www.microsoft.com/...50C657DE08&displaylang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:35
Ik zie dat sommige mensen al maanden geleden meldden dat er een integrated versie te downloaden zou zijn op MSDN. Ik kan deze nergens vinden. Kan iemand een linkje plaatsen? Of moet je dan een lid van "technet" zijn. Wat is dit en is het gratis.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38
Whiskeyjack schreef op zondag 15 juni 2008 @ 00:47:
Ik zie dat sommige mensen al maanden geleden meldden dat er een integrated versie te downloaden zou zijn op MSDN. Ik kan deze nergens vinden. Kan iemand een linkje plaatsen? Of moet je dan een lid van "technet" zijn. Wat is dit en is het gratis.

thx
op technet (en ook op mijn msdn account van de zaak) kan ik gewoon een vista met sp1 integrated downloaden.

en nee technet is niet gratis, ik betaal er (prive) 249,-- per jaar voor.

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Ik sta op het punt mijn systeem opnieuw te installeren. Ik heb alleen een CD-ROM met Windows Vista Ultimate X86/X64 zonder SP1. Dus dan kan ik na installatie weer opnieuw alle updates gaan uitvoeren.

Nu kan ik ook een Engelse ISO downloaden met SP1 er al in en mijn eigen key gebruiken, echter ik lees geruchten dat je na het installeren van de Engelse Vista Ultimate + SP1 niet meer de Nederlandse language pack eroverheen kan zetten.

Weet iemand dit?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:30:
echter ik lees geruchten dat je na het installeren van de Engelse Vista Ultimate + SP1 niet meer de Nederlandse language pack eroverheen kan zetten.
Je kon SP1 niet (altijd) installeren als je al een LP had geinstalleerd.
Je krijgt daarna gewoon een nieuwe aangeboden voor zover ik weet (hier dan tenminste)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zou mooi zijn als er ergens een linkje was naar de MSDN versie Vista met geintegreerd SP1 in het Nederlands

Wie kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:02:
Ja zou mooi zijn als er ergens een linkje was naar de MSDN versie Vista met geintegreerd SP1 in het Nederlands

Wie kan helpen?
Dat kan alleen als je MSDN lid bent. Anders kan je daar niet legaal aankomen. In de winkels is die ook nog niet verkrijgbaar. En aangezien illegale links niet mogen zul je zelf de diepe krochten van het internet moeten induiken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik draai nu Vista SP1 en ik heb een vervelend probleem (kweet niet of het specifiek sp1 gerelateerd is).

In ieder geval heb ik de firewall en automatisch updates uitgezet (ik hou niet zo van die achtergrond-activiteit). Nu komt ie vervolgens de hele tijd met een baloon in de taakbalk van ''beveiligingswaarschuwing, dit staat uitgeschakeld''

Nou kon ik dat vroeger in xp uitschakelen door bij ''Beheer'' die service ''security center'' uit te disable'n.

Nu heb ik dit ook in Vista gedaan, echter blijft die baloon terugkomen.
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Control Panel -> Security Center -> Change the way SecurityCenter alerts me (linksonder) -> Don't notify me and don't display the icon aanklikken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Danke.

Laatste probleempje waar ik mee zit ik dat ik vanaf een XP computer geen gedeelde schijf in Vista kan benaderen (toegang geweigerd). Klinkt alsof er iets niet goed zit met de rechten dus ik heb gecontroleerd dat de user op de XP computer admin is.

Verder is de user op de Vista computer ook admin.

Ten slotte heb ik de opties nagelopen in Vista voor te delen:

Afbeeldingslocatie: http://xs229.xs.to/xs229/08274/naamloos350.jpg.xs.jpg

Wat zie ik hier over het hoofd?

Opgelost

Bij beveiliging de groep ''iedereen'' toevoegen; en die de rechten toekennen.
Bedankt voor het op weg helpen hieronder ;) VV

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 03-07-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online
oh, ik weet niet, de topicwaarschuwing misschien?
Modbreak:Verder: dit is géén 'probleem-meld'-topic.
Open daarvoor liever je eigen topic, uiteraard geldt daar de Windows Clients: Policy ook voor.

Hint: NTFS security.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Het Microsoft Downloadcentrum is de enige bron die is gemachtigd om een gelicentieerd exemplaar van Windows Vista Service Pack 1 (SP1) als download aan te bieden.

Vragen om andere links, seeds, torrents, uploads, NGposts, reken erop dat je iets in je mailbox hebt hangen en dat je post verwijderd wordt!

Volledige 544MB SP1 (x86) NL offline installatie bestand:
MS Download Site: KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language (x86)

Volledige 873 MB SP1 (x64) NL offline installatie bestand:
MS Download Site: KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language (x64)

Via de Vista Update functie (optioneel): als je de voorvereiste updates ook hebt.

Krijg je 'm niet?
Controleer of dit KB artikel van toepassing is!
Windows Vista Service Pack 1 is not available for installation from Windows Update and is not offered by Automatic Updates

Het is niet nodig om te vermelden dat je 'm 'ook aan het downloaden bent' - dat wordt nogal saai zo ;)

Verder: dit is géén 'probleem-meld'-topic.
Open daarvoor liever je eigen topic, uiteraard geldt daar de Windows Clients: Policy ook voor.