Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hallo,

Ik ben de trotse eigenaar van een nieuwe Apple MacBook, waar ik heel simpel WindowsXP SP2 NL op heb gezet. Echter zoals jullie wellicht al weten heeft Apple geen delete knop. De backspace knop op de Apple fungeert tevens als delete knop door FN+Backspace in Apple OS-X te drukken.

Boot Camp installeerde probleemloos alle drivers voor mijn laptop van webcam tot toetsenbord echter als ik in Windows op FN+Backspace druk om bv een Snelkoppeling te verwijderen (gewoon de Delete knop dus) dan gebeurt er niets. Ook vrijwel alle andere combinaties die je maar zou kunnen bedenken geven geen resultaat. Ik ben op zoek gegaan naar een soort van input remapper die dus de delete knop zou kunnen nabootsen maar degene die ik gevonden heb weigert vooralsnog te werken op mijn MacBook en ik vraag me af of het niet simpeler kan of dat ik uberhaupt iets fout doe.

Ik wil simpelweg functionaliteit als de Delete knop gemapped hebben op mijn MacBook maar ook PrintScreen heb ik nodig. Wat raden jullie mij aan want het lukt niet helemaal.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
InputRemapper werkt niet met Boot Camp 2.0 dus daar is mijn antwoord. Ik zoek dus iets vervangends wat wel werkt!

• nudie
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud Topic, ik weet het ... maar ik was zelf aan het googlen en kwam wederom keer op keer bij dit topic terecht dus ik vond het wel zinvol om het antwoord te posten voor mensen die via google ook later hier terecht zouden komen ...

Het antwoord voor print screen is

fn + shift + F11 == print screen

fn + shift + alt + F11 == print screen actieve venster

voor delete toets zou er geen oplossing zijn ..

edit: delete zou normaal moeten werken via fn + backspace, maar met nieuwe bootcamp versie's in combinatie met nieuwe macbook's werkt het dus niet ...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 08:46 ]