Hallo,
Ik heb een probleem met het bekijken van online videos op de site van rtlgemist.nl.
Ik probeer de voetbal insite video van afgelopen weekend te bekijken, maar ik zie zwart beeld (het geluid hoor ik wel, dus hij loopt wel).
Ik heb van alles geprobeerd:
-hier zoeken+googlen
-windows mediaplayer (de-)installeren (laatste WMP 11)
-media codecs (de-)installeren
-url link afspelen/downloaden in vlc player met netwerk stream optie (hoor dan ook alleen geluid)
-uitproberen verschillende nvidia opties (heb een geforce 6600)
-nieuwste nvidia drivers geinstalleerd
-flash gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd (je probeert wat he?)
De site uitzendinggemist.nl werkt bij mij wel.
Het bestand wat rtlgemist gebruikt is een wvx, die volgens mij linkt naar een asf bestand.
Iemand nog suggesties? Ik heb het vermoeden dat het iets met een codec te maken heeft.
(Heb ook rtlgemist.nl een mail gestuurd maar wat ik al verwachte, die reageren dus niet.)
Ik heb een probleem met het bekijken van online videos op de site van rtlgemist.nl.
Ik probeer de voetbal insite video van afgelopen weekend te bekijken, maar ik zie zwart beeld (het geluid hoor ik wel, dus hij loopt wel).
Ik heb van alles geprobeerd:
-hier zoeken+googlen
-windows mediaplayer (de-)installeren (laatste WMP 11)
-media codecs (de-)installeren
-url link afspelen/downloaden in vlc player met netwerk stream optie (hoor dan ook alleen geluid)
-uitproberen verschillende nvidia opties (heb een geforce 6600)
-nieuwste nvidia drivers geinstalleerd
-flash gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd (je probeert wat he?)
De site uitzendinggemist.nl werkt bij mij wel.
Het bestand wat rtlgemist gebruikt is een wvx, die volgens mij linkt naar een asf bestand.
Iemand nog suggesties? Ik heb het vermoeden dat het iets met een codec te maken heeft.
(Heb ook rtlgemist.nl een mail gestuurd maar wat ik al verwachte, die reageren dus niet.)