Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WEB] Word document in iframe asp.net 2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een applicatie die pdfjes en word documenten in een frame op een pagina moet kunnen laten zien. Het Word document wordt automatisch door Word2007 geopend op de client en komt niet in de iframe terecht.

Voor de pdf gaat het echter prima in een iframe; met Word documenten wil het maar niet lukken.

Uiteraard heb ik al flink lopen zoeken, maar ik kom of op links uit waaruit wordt gezegd dat het easy is dmv een iframe, of op oplossingen die eerst de doc omgezet willen hebben naar mht; da's geen optie doordat de Word documenten elders staan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zou je dit willen. Ik bepaal in de browser (dus geen HTML functionaliteit) of ik een bepaalde bestandstype inline wil zien (in m'n browser) of in de externe applicatie.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Is er geen activeX element dat Word documenten geforceerd kan weergeven?

Verder kan ik me best voorstellen dat je dit zou willen, bijvoorbeeld in een beheeromgeving waar je PDF's/DOC's kunt uploaden en een preview wil kunnen tonen ipv direct heel Word op te starten of het document te downloaden.

[ Voor 61% gewijzigd door Bosmonster op 13-02-2008 16:23 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Vanaf de server heb je hier weinig controle over.

Wanneer je echt zeker weet dat de client aan jouw specificaties voldoet kun je een activex component ervoor schrijven.

Download my music on SoundCloud