Ik loop sinds 2 weken stage bij een co-locatie bedrijf. Dit bedrijf bevalt me erg goed, en ik leer hier dan ook aardig wat nieuwe dingen. Nu heeft dit bedrijf gevraagd of dat ik na mijn school (nu laatste jaar mbo), bij hun wil komen werken. Dit was gewoon een vluchtig gesprek waarin ze aangaf dat salaris, auto en certificaten halen allemaal in het pakket zit. Nu wil ik ontzettend graag me hbo halen, maar ik merk ook dat de toegevoegde waarde qua kennis op vakgebied erg klein is. Hoe denken jullie hier over.
Uiteraard als ik nu begin met werken, en mijn certificaten haal (ik denk hierbij zelf aan ccna t/m ccie) en wat overige certificaten. Is dit beter voor de toekomst dan een HBO diploma?
concreet: Wat moet een werkgever aanbieden wat het beter maakt om te werken dan hbo diploma te halen.
Specs: Laatste jaar MBO niv. 4 Netwerk beheer.
Opzak: IT essentials en CCNA.
Vervolg opleiding: BI (bedrijfs informatica) of TI (technische informatica).
Ik heb totaal geen moeite met hierna door te studeren, dus voor mij is het meer de vraag wat is beter voor de toekomst.
Uiteraard als ik nu begin met werken, en mijn certificaten haal (ik denk hierbij zelf aan ccna t/m ccie) en wat overige certificaten. Is dit beter voor de toekomst dan een HBO diploma?
concreet: Wat moet een werkgever aanbieden wat het beter maakt om te werken dan hbo diploma te halen.
Specs: Laatste jaar MBO niv. 4 Netwerk beheer.
Opzak: IT essentials en CCNA.
Vervolg opleiding: BI (bedrijfs informatica) of TI (technische informatica).
Ik heb totaal geen moeite met hierna door te studeren, dus voor mij is het meer de vraag wat is beter voor de toekomst.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl