Dit ding is al wel 1000 keer aan bod gekomen op GOT, maar alle problemen waren net iets anders als de mijn en ik kon mn oplossing er niet tussen vinden.
Ik heb een externe freecom harddrive pro van 500gb die aangesloten op mn desktop. Als ik die vanaf mn laptop via t netwerk wil openen, krijg ik het bericht dat ik geen machtigingen heb en er onvoldoende serverruimte is om de opdracht te verwerken.
De externe schijf zelf wordt wel gwoon gezien door de laptop.
De externe schijf is NFTS geformatteerd (kan niet naar FAT32 vanwege te grote files)
De externe schijf heeft 1 partitie van rond de 456 GB
Interne schijven van de desktop kan ik gwoon via mn laptop in komen en bewerken enz.
Beide comps hebben xp prof, de desktop engels en de laptop NL
De verbinding gaat via een linksys wrt45gs router (desktop via ethernet en laptop via wifi)
Ik heb een externe freecom harddrive pro van 500gb die aangesloten op mn desktop. Als ik die vanaf mn laptop via t netwerk wil openen, krijg ik het bericht dat ik geen machtigingen heb en er onvoldoende serverruimte is om de opdracht te verwerken.
De externe schijf zelf wordt wel gwoon gezien door de laptop.
De externe schijf is NFTS geformatteerd (kan niet naar FAT32 vanwege te grote files)
De externe schijf heeft 1 partitie van rond de 456 GB
Interne schijven van de desktop kan ik gwoon via mn laptop in komen en bewerken enz.
Beide comps hebben xp prof, de desktop engels en de laptop NL
De verbinding gaat via een linksys wrt45gs router (desktop via ethernet en laptop via wifi)