Kan dit? Dus dat ik mijn pc via VGA op de VGA-ingang van mijn laptop aansluit? Zodat ik kan switchen tussen mijn desktop pc, en de laptop? Ik heb alleen maar informatie gevonden hoe het andersom moet, of dat mensen hun laptopscherm slopen en dan pas op de pc aansluiten:S
Je notebook heeft geen VGA-ingang, dus dat gaat niet lukken.
Een oplossing waar je naar kunt kijken is Max-vista, maar dat is meer voor multimonitor setup gebruik.
Een oplossing waar je naar kunt kijken is Max-vista, maar dat is meer voor multimonitor setup gebruik.
Heb jij een VGA ingang op je laptop?!?
misschien kan je iets als vnc (of remote desktop oid) gebruiken?
misschien kan je iets als vnc (of remote desktop oid) gebruiken?
[ Voor 47% gewijzigd door mr_petit op 13-02-2008 00:18 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Ik heb deze ingang op mijn laptop:

Nu moet ik dus een VGA-kabel gebruiken om mijn pc weer te geven op mijn laptopbeeldscherm, maar als ik dat doe vind mijn laptop geen nieuwe hardware ofzo, en bij beeldscherminstellingen kan ik alleen maar opties vinden hoe het andersom zou moeten. (laptop op LCD aansluiten).

Nu moet ik dus een VGA-kabel gebruiken om mijn pc weer te geven op mijn laptopbeeldscherm, maar als ik dat doe vind mijn laptop geen nieuwe hardware ofzo, en bij beeldscherminstellingen kan ik alleen maar opties vinden hoe het andersom zou moeten. (laptop op LCD aansluiten).
Ow..oke..dankje.
Goed, op de VGA-uitgang van de laptop wou ik dus mijn pc aansluiten, zodat ik mijn pc op mn laptopbeeldscherm zie, en kan switchen tussen pc en laptop.
Is dat mogelijk?
Goed, op de VGA-uitgang van de laptop wou ik dus mijn pc aansluiten, zodat ik mijn pc op mn laptopbeeldscherm zie, en kan switchen tussen pc en laptop.
Is dat mogelijk?
Verwijderd
Dat is geen ingang, maar een uitgangVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:22:
Ik heb deze ingang op mijn laptop:
Volgens mij is dit dan ook zeer lastig voor elkaar te krijgen. Als het al lukt, dan waarschijnlijk via een software oplossing die data via een netwerk verstuurd. Succes ermee iig.
Een kijk in de manual van je laptop zou je toch duidelijk moeten vertellen waar die poort wel en niet voor is. Sta dan stil bij wat "uitgang" betekent. Er zou een lampje moeten gaan branden. Dat gaat dus niet lukken. Kijk een naar softwarematige oplossingen als VLC, of gebruik de VGA uitgang waar hij voor bedoeld is en sluit hem aan op je PC monitor als je per se maar een enkele monitor wilt gebruiken.
Allemaal best basic en logisch - dus dicht.
Allemaal best basic en logisch - dus dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()