• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-01 22:27
Ik heb wat zitten knutselen met Photoshop voor een website en dit is voorlopig uit de bus gekomen. Ik ben niet ontevreden met het resultaat, maar ik vind het niet modern genoeg uitstralen, het mist een extra toets. Ik ben echt een totale beginner met PS, dus ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken. Tips, iemand? Over de kleuren kan helaas (:9) niet onderhandeld worden, aangezien deze vastliggen door het logo van het bedrijf.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nikolas/Talper.jpg

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-01 12:42
Is het optisch bedrog of loopt de cirkel om het logo niet helemaal rond? Overigens is een dergelijke layout makkelijker te doen en te corrigeren in Illustrator...
Afhankelijk van hoeveel info er nog onder komt zou ik de grijze bovenruimte een stuk kleiner maken. Denk ook even aan de leesbaarheid van tekst, wit op een rode achtergrond leest minder prettig (al kan je met een grotere letter dit wat verhelpen). Als er voorbeeldfoto's komen zal het al wat minder strak eruitzien. Daarom zie je veel testsites gevuld met neptekst, puur om te kijken hoe het geheel overkomt, de bekende lorem ipsum dolor tekst. Probeer hiermee en met foto's en of tekeningen meer een gevulde pagina te maken.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-01 22:27
Savantas schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:11:
Is het optisch bedrog of loopt de cirkel om het logo niet helemaal rond?
Dat is helaas geen gezichtsbedrog, ik hoop dat bij een tweede versie van de lay-out te corrigeren.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit valt, wat mij betreft, onder sitechecks en anders wel onder En dit logo? Hoe vinden jullie dat?. Je kunt nog 1001 kanten op met dit design; en ik zie hier dan ook niet veel meer van terechtkomen dan een opsomtopic. Ik mis vooral je uitleg en motivatie bij dit ontwerp.

Mijn tip: Kijk eens wat rond naar andere sites en doe daar ideeën op ;)

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 12-02-2008 23:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.