Toon posts:

[iTunes] Films van iPod op computer zetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb sinds een paar uur een ipod nano 3rd gen.
Ik had bij mijn oma thuis een 2 films op mijn ipod gezet. Maar toen ik thuis nog muziek op de ipod wou zetten zei hij dat ik eerst mijn ipod moet wissen. Is er een manier dat ik eerst de films naar mijn computer kopieer en daarna muziek en de films die op mijn pc staan weer op mijn ipod zet?
Ik vind dit best irritant dat je maar op een pc iets kan toevoegen. Ik gebruik windows vista. en de nieuwste itunes.

Danke sehr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je de films met de iPod gesynchroniseerd (als in, je kunt ze via het menu op de iPod bekijken) of als databestand erop gezet?

In ieder geval moet je op cancel drukken als er wordt gevraagd of ie je iPod mag wissen en vervolgens in de voorkeuren de optie "Manually manage music" aanvinken. Vervolgens kun je de film van je iPod afhalen als je ze er als databestand op gezet, of je moet op zoek gaan naar een programma die dat voor je kan doen. Zie ook Copying Content from your iPod to your Computer - The Definitive Guide.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:59:
Heb je de films met de iPod gesynchroniseerd (als in, je kunt ze via het menu op de iPod bekijken) of als databestand erop gezet?

In ieder geval moet je op cancel drukken als er wordt gevraagd of ie je iPod mag wissen en vervolgens in de voorkeuren de optie "Manually manage music" aanvinken. Vervolgens kun je de film van je iPod afhalen als je ze er als databestand op gezet, of je moet op zoek gaan naar een programma die dat voor je kan doen. Zie ook Copying Content from your iPod to your Computer - The Definitive Guide.
Ja ik heb de films bij oma gesychroniseerd (als in, je kunt ze via het menu op de iPod bekijken). Maar ik wil gewoon muziek op mijn ipod zetten en mijn bestaande films behouden. Ik zit nu op een andere computer dan bij oma thuis.Als het zo wat duidelijker is :$ .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 09:53 ]