486 koelertje op de voodoo3 proppen?

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:53
Ik heb nog zo'n 486 koelertje (heatsinkje met fannetje dr op) liggen, weet iemand hoe ik dat ding op mijn voodoo3 2000 krijg??

Catch a smile out there!

Verwijderd

Hmmm, Had het zelfde probleem...
Ik heb het zo opgelost:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/cooler.jpg

M'n voodoo is de allerbovenste kaart die je ziet, dit koelt perfect! Ik ga die cooler nog vast zetten in de zijkant van de case:)
M'n Voodoo wordt nou niet warmer dan 21 graden...8-)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 13:27
Kan je het beste doen met tai-wrapjes.

Het koelblok eraf halen (Kan je er zo afklikken), de cooler op het midden van het koelblok plaatsen, de tai-wrapjes door de schroefgaten van de cooler, om het koelblok heen, koelblok weer vast en klaar.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Op sommige kaarten zit de originele heatsink verschrikkelijk vast... (Bij die van mij ook:))
Vandaar dat is het dus zo heb opgelost*D

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:53
Bij mij zit die heatsink dus ook hartstikke vast.

Zeg warlord, wat voor koeler gebruik jij?

Catch a smile out there!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een socket7 koeler (fan van de heatsink gehaald) op mn voodoo3 gezet. Gewoon in de heatsink schroeven.. moet je wel een geschikte schroef hebben die een beetje grip heeft in het koelblokje van je voodoo3. Ik heb hem met 1 schroef vast, maar zit wel stevig :) De koeler is alleen wel wat groter dan de chip, dus hij hangt er wat overheen.. maarja als ie maar koelt :)

Verwijderd

Op vrijdag 16 februari 2001 10:22 schreef Haemorrhage het volgende:
Bij mij zit die heatsink dus ook hartstikke vast.

Zeg warlord, wat voor koeler gebruik jij?
Ik gebruik een cooler die standaard in een voeding zit... Ik heb een paar van die dingen gekregen van de systeembeheerder op school:) (Een standaard 80x80 cooler)
Pagina: 1