Toon posts:

Wii foutcode 32002

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn Wii die ik sinds 2 weken heb, kom ik wel met mijn draadloze Wifi verbinding op het Weer en nieuwskanaal, maar wanneer ik het winkelkanaal binnen wil gaan vraagt hij om een softwareupdate.
Wanneer ik deze wil doen krijg ik een foutcode 32002.
Heb verschillende instellingen gewijzigd, en sinds vanmiddag komt hij tijdens het laden al bijna tot de helft. maar kapt er alsnog mee.

Ik weet mij nu geen raad meer, wil mijn wii nog niet gaan opsturen naar Nintendo, want dan ben ik hem weer aantal weken kwijt, en heb er al 5 weken op moeten wachten vanwege de grote vraag naar Wii's.

Ook heb ik het idee dat dit kan liggen aan mijn internet verbinding,
(ook een topic over aangemaakt).
Tijdens het downloaden van links, stopt hij ermee.

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:03

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ten eerste is het niet de bedoeling te kicken binnen 24 uur. En al helemaal niet binnen tien minuten...

Daarnaast;

http://www.google.nl/sear...ii+error+code+32002&meta=

Lijkt me dat daar wel iets van een oplossing tussen staat...

[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 12-02-2008 19:53 ]

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:03
Testing connection inside the Wii options was successful but the system process would hang with only a small part of the progress bar. I kept telling myself to check this out on the web and finally got around to it today. Seems like changing the router’s wireless channel from the default of 1 to 11 was all that was necessary to fix the issue. It couldn’t be that easy, could it? Consult your wireless router admin area under basic wireless settings or similar for this setting.

eerste hit op google, was zelf heel goed te vinden leek me.

MikeyMan was me al voor :P

[ Voor 3% gewijzigd door FulmeN op 12-02-2008 19:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
zo slim was ik zelf ook al om daar te kijken maar zonder succes.

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:33:
zo slim was ik zelf ook al om daar te kijken maar zonder succes.
Zie ook je andere topic dat je problemen hebt met downloaden al een andere router geprobeerd, of harde reset

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is niet de plek voor consoles of netwerkproblemen. En waar dan ook op GoT is het de bedoeling om zelf te doen wat je kunt voor je post en dan ook te melden wat je gedaan hebt. Dat is helaas niet echt in de TS terug te lezen. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.