Toon posts:

Downloaden stopt plotseling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 1,5 week Orange Internet en Telefonie (livebox).
- Ook heb ik een Belkin Wireless G Router

Maar wanneer ik iets probeer te downloaden via een download scherm, (Ik geef even een voorbeeld: Ik probeerde ad-aware te downloaden). Dan opent hij de download link wel, maar na enkele seconden stopt hij er mee. Hij blijft dan gewoon hangen op dat punt en wil niet meer verder.

Ik heb dit op verschillende computers uitgeprobeerd, maar het lukt bij geen enkele computer om volledig een download te voltooien.

Ik word morgen terug gebeld door Orange, omdat het weer eens heel erg druk is, en dan wil ik een nieuwe Livebox vragen, ook omdat ik al sinds de eerste dag problemen heb met de livebox zelf, moet dagelijks de kabel eruit halen en weer opnieuw erin doen, om mijn verbinding te krijgen. En dat is nog niet alles.

Verwijderd

Lukt gewoon surfen wel? Ook als je snel pagina's achter elkaar opent?

Verwijderd

Topicstarter
Ja het lukt meerendeels wel, niet altijd zonder problemen, hij is vaak ook heel traag,
dan moet ik vaak vernieuwen of internet opnieuw opstarten.
Ik wil daarom ook mijn abonnement gaan ophogen, maar wil eerst afwachten of een nieuwe Livebox al veel verschil maakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 19:30 ]

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-02 09:04
Ik heb dit bij mij ook op een computer meegemaakt.
Alle bestanden met een .exe extensie kreeg ik niet binnen. Sommige startten niet eens, andere bleven na een x aantal KB's stilstaan.
Overige bestanden zoals .zip bestanden kreeg ik wel gewoon binnen.

Bij mij bleek het aan de firewall te liggen. Toen ik deze had verwijderd kon ik wel weer .exe bestanden downloaden.

Misschien kun je eens testen of het bij jou ook alleen maar een bepaald soort (.exe) bestandsextensie is wat geblokkeerd wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het in ieder geval eens nakijken, weet niet zeker wat alles wat ik probeerde te downloaden was, maar heb veel verschillende links geprobeerd te downloaden.
maar ik vind dit wel erg vervelend.
Alsnog alvast bedankt.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En is dit alles draadloos? Via kabeltje? Al eens zonder de router geprobeerd, voordat je de livebox de schuld geeft?

Je abbo ophogen zal denk ik in elk geval weinig helpen, volgens mij zijn er tegenwoordig geen ADSL verbindingen meer die te traag zijn om vlot te surfen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:35:
En is dit alles draadloos? Via kabeltje? Al eens zonder de router geprobeerd, voordat je de livebox de schuld geeft?

Je abbo ophogen zal denk ik in elk geval weinig helpen, volgens mij zijn er tegenwoordig geen ADSL verbindingen meer die te traag zijn om vlot te surfen.
Mijn Livebox zelf geeft ook problemen zoals ik hierboven al vermeld had, heb al vaak helemaal geen verbinding gehad, waardoor ik de livebox moest uitschakelen en weer in schakelen waarna hij het wel weer deed.
Op mijn hoofd-pc (waar dus alles ingeschakeld is via kabeltjes) werkt het downloaden ook niet. Op mijn laptop (die dus draadloos is) ook niet en de laptop van mij vriend ook niet (draadloos)

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03 22:42
Welkom bij de club, ik heb een soortgelijk probleem: Belkin Wireless G kapt ermee...

Ik denk dat m'n router gewoon rot is....

MTB Trail Traffic

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:50
gister bij een vriend opgelost!
In de belkin router zelf moet je ergens 'turbo nogwat' aanzetten. Zoiets doms was het, en toen konden we ineens alles downloaden.
En volgens mij maakte het niks uit of het exe's zijn of niet. De verbinding bleef gewoon niet lang genoeg in stand om grotere files te downloaden.

[ Voor 33% gewijzigd door elmertje op 18-05-2008 12:59 ]

Pagina: 1