Toon posts:

[iPod Touch] Herinnering softwareupdate gaat niet weg*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n156/Tronec/itunes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n156/Tronec/itunes2.jpg

Dit gebeurt er wanneer ik druk op: Nee, bedankt.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Ik heb gewoon internet verbinding, sta ook aangemeld op m'n itunes store. (hij staat normaal uit, maar heb het ook een keer geprobeerd terwijl hij aan stond)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:32:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit gebeurt er wanneer ik druk op: Nee, bedankt.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Ik heb gewoon internet verbinding, sta ook aangemeld op m'n itunes store. (hij staat normaal uit, maar heb het ook een keer geprobeerd terwijl hij aan stond)
Heb precies het zelfde, heb jij trouwens JB gedaan? Want ik denk dat het bij mij daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb een JB gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer het probleem met m'n iPod waarbij hij telkens vraagt of ik de upgrade wil, maar nu nog vervelender.

Als ik nu op Nee, Bedankt druk, gaat ie weer verbinden met de store, en dit keer lukt dat ook, maar krijg ik het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n156/Tronec/itunesprobleem.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i111.photobucket.com/albums/n156/Tronec/itunesprobleem2.jpg

En als ik dan op Ok druk zie ik dat er verbinding word gezocht naar de store, en vervolgens gebeurt er niks, hij blijft op hetzelfde scherm staan, geeft ook niet aan dat er niet verbonden is met de store.

Wat moet ik doen?
Het grote probleem is nu dus namelijk dat ik niet meer op m'n ipod kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Deze reacties zijn afgesplitst van [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb hetzelfde probleem. Ik hoef de updates niet. dus ik druk op nee bedankt. Maar ik krijg het scherm niet weg. Sterker nog ik kan niet meer selecteren welke cd's en films ik wil synchroniseren.
Had een mailtje naar apple gestuurd en zij raadde mij aan om itunes en quictime de deinstalleren en opnieuw te installeren. Maar helaas. nog steeds hetzelfde. Lijkt wel of ze je verplichten om de update te kopen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:53:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik hoef de updates niet. dus ik druk op nee bedankt. Maar ik krijg het scherm niet weg. Sterker nog ik kan niet meer selecteren welke cd's en films ik wil synchroniseren.
Had een mailtje naar apple gestuurd en zij raadde mij aan om itunes en quictime de deinstalleren en opnieuw te installeren. Maar helaas. nog steeds hetzelfde. Lijkt wel of ze je verplichten om de update te kopen.
Heb het zelfde nu sinds 10.5.2 maar dit kan je omzeilen door als die naar de itunes store connect bovenaan op het Xje te drukken en dan zie je wel weer alles en kan je syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:00:
[...]

Heb het zelfde nu sinds 10.5.2 maar dit kan je omzeilen door als die naar de itunes store connect bovenaan op het Xje te drukken en dan zie je wel weer alles en kan je syncen.
OP het x-je te drukken? Ik gebruik XP. Maar misschien kan ik voordat hij naar de store toe gaat. Al weer terug?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:23
Als je iTunes opstart zonder dat de iPod is aangesloten op de pc en na het opstarten de iPod aansluit, dan heb je de kans om tijdens de mededeling 'accessing iTunes Store' dit te onderbreken door in het kader waar deze mededeling staat op het daar ook aanwezige kruisje te klikken. Hierna lijkt alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ParkOverall schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:01:
Als je iTunes opstart zonder dat de iPod is aangesloten op de pc en na het opstarten de iPod aansluit, dan heb je de kans om tijdens de mededeling 'accessing iTunes Store' dit te onderbreken door in het kader waar deze mededeling staat op het daar ook aanwezige kruisje te klikken. Hierna lijkt alles weer normaal.
Ok tnx. zal het thuis even proberen.

yep dit werkt, Alleen blijft het terug keren bij de volgende x dat je je ipod aansluit. Maar ik kan iig weer syncen.

[ Voor 11% gewijzigd door DarkSide op 13-02-2008 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dit werkt voor mij ook.
Bedankt, nu kan ik inderdaad weer gewoon bij m'n iPod.

Verwijderd

Waarom je touch niet gewoon upgraden vraag ik me af?

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
omdat sommige mensen daar geen 18 euro voor over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

idd stort jij maar 18 euro op mijn rekening dan upgrade ik hem wel.
Ik heb niet echt de behoefte aan die apps. Zeker niet voor 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
De discussie over de zin/onzin en prijs/kwaliteit verhouding van de apps kunnen we beter ergens anders voeren ;).

Het schermpje zou je gewoon weg moeten kunnen klikken en op andere fora is te lezen dat Apple werkt aan een oplossing. Maar een andere workaround. Als ik het goed begrijp dan gaat het jullie om het syncen. Kun je dan niet gewoon in de linkerkolom, met de rechtermuisklik klikken op de iPod en dan kiezen voor sync?

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 15-02-2008 09:44 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hoedje schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:43:
De discussie over de zin/onzin en prijs/kwaliteit verhouding van de apps kunnen we beter ergens anders voeren ;).

Het schermpje zou je gewoon weg moeten kunnen klikken en op andere fora is te lezen dat Apple werkt aan een oplossing. Maar een andere workaround. Als ik het goed begrijp dan gaat het jullie om het syncen. Kun je dan niet gewoon in de linkerkolom, met de rechtermuisklik klikken op de iPod en dan kiezen voor sync?
Het gaat idd om het syncen. En ik kan wel op syncen drukken. En dat doet hij dat ook. maar ik beheer zelf wat ik wel en wat ik niet wil syncen. Vooral films en series. Dus moet ik een aantal films uitvinken en een aantal film/series aanvinken. En dat kon niet omdat ik niet in dat menu kwam.
Hoop dat er snel een oplossing is. Maar gelukkig kan ik wel weer de bestanden selecteren die ik op mijn ipod wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Even een update voor wie dit nog niet wist. De nieuwe versie van iTunes lost het probleem op.
Als je nu gewoon op nee drukt kom je gewoon weer in je ipod terecht.

Pagina: 1