Zoek 5.1 met optical in

Pagina: 1
Acties:

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02 22:13
Hallo op deze mooie dag,

Ik heb recent een xbox 360 gekocht met een mooie lcd tv erbij. Het enige wat ik nog mis een een 5.1 setje voor mijn xbox. Nu heeft microsft weer lekker slim het alleen mogelijk gemaakt om van 5.1 te genieten als je setje een optical out heeft, die in je optical in gaat bij je xbox (of omgedraaid, kan ook :P ). Nu heb ik al mijn oog laten vallen op de Z-5500, maar die prijs is niet mis = 269,-. Het zal dan wel een heel goed setje zijn, maar het blijft veel geld.

Dus wat ik eigenlijk zoek is een mooi 5.1 setje voor de xbox (dus optical aansluiting). Ik heb zelf al wat rondgezocht, maar het lukt niet zo 1,2,3 bij mij om setjes te vinden met optical aansluitingen.

Dus hebben jullie hier wat meer kennis van ?

Alvast bedankt

Verwijderd

Er is ook nog de Z-5400 pricewatch: Logitech Z-5400 (5.1, 4x 38W + 42W, 116W, Zwart/Zilver, THX)
Maar verder ken ik er geen die goedkoper zijn. Die van mij (Z-5400) komt waarschijnlijk over een week of 2-3 in V&A te staan.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wellicht kan je laten zien in je topic wat je zelf al gevonden hebt aan alternatieven?

Wise enough to play the fool

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02 22:13
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:58:
Er is ook nog de Z-5400 pricewatch: Logitech Z-5400 (5.1, 4x 38W + 42W, 116W, Zwart/Zilver, THX)
Maar verder ken ik er geen die goedkoper zijn. Die van mij (Z-5400) komt waarschijnlijk over een week of 2-3 in V&A te staan.
Ohke, hoe oud? en hoeveel ga je ervoor vragen ?

De setjes die ik heb gevonden zijn home cinema setjes, die allemaal boven de 200 euro zitten.

http://www.kieskeurig.nl/...1&pcode=homecinema&sort=2

deze setjes (soory ik weet neit hoe je zon url in zon mooi linkje zet) hebben optical in en out.
Moet er nou een optical out of in opzitten ? als je hem wilt linken naar je xbox360 ?

deze hebben allemaal een optical out:

http://www.kieskeurig.nl/...1&pcode=homecinema&sort=2

Maja, zoals je ziet is het setje LG HT-552TH (met hdmi) ook al 250 euro

Dus dan zou het vergelijken worden tussen de LG HT-552TH (PH volgens lg site) en de z-5500

Zou er een groot verschil zitten tussen de geluidskwaliteit van het geluid ? Aangezien ik hier al een 360 heb staan voor de dvd's, en ik via Tversity op mijn pc films naar de xbox kan streamen. Dus een dvd speler is niet super-nodig zeg maar

[ Voor 14% gewijzigd door 6pack15 op 12-02-2008 20:40 ]

Verwijderd

Die van mij is nu zo'n anderhalf jaar oud, in perfecte staat. De vraagprijs wordt 150 euro. Als je interesse hebt kun je beter even mailen: collie op live stip nl aangezien het forum hier niet voor bedoeld is:P