Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bestandsbladeraar oproepen zonder input type=file

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus min of meer hetzelfde bereiken als input type=file maar dan zonder het veld, enkel een knop. Is dit mogelijk?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aan een file input kun je niks veranderen ivm security, zelf css is lastig. Wat zou je willen doen, hoe wil je dat gebruiken?

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22
Net effe iets heel ranzigs gemaakt, en krijg inderdaad alleen de knop.
HTML:
1
<div style="overflow: hidden; width: 90px;"><input style="margin-left: -30px; width: 120px;" size="1" type="file" /></div>

Of het verstandig is om echt te gebruiken is een 2e.... Niet te vergeten dat de grote van die button erg afhankelijk is van je browser.

[ Voor 18% gewijzigd door robbert op 12-02-2008 19:12 ]

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Ik weet niet hoe goed je javascript skillz zijn, maar zoek eens op FancyUpload :Y)

Stop uploading passwords to Github!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Dit hoort in WEB, maar ik vind de topicstart wel héél miniem; zie daarvoor ook onze Quickstart.

Ik move 'm daarom niet; open gerust een nieuw topic in WEB, maar probeer dan wel even een beetje voorgenoemde Quickstart in acht te nemen ;) (Je bent daar overigens al vaker op gewezen)

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 12-02-2008 19:34 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.