Ik wil dus min of meer hetzelfde bereiken als input type=file maar dan zonder het veld, enkel een knop. Is dit mogelijk?
Aan een file input kun je niks veranderen ivm security, zelf css is lastig. Wat zou je willen doen, hoe wil je dat gebruiken?
Net effe iets heel ranzigs gemaakt, en krijg inderdaad alleen de knop.
Of het verstandig is om echt te gebruiken is een 2e.... Niet te vergeten dat de grote van die button erg afhankelijk is van je browser.
HTML:
1
| <div style="overflow: hidden; width: 90px;"><input style="margin-left: -30px; width: 120px;" size="1" type="file" /></div> |
Of het verstandig is om echt te gebruiken is een 2e.... Niet te vergeten dat de grote van die button erg afhankelijk is van je browser.
[ Voor 18% gewijzigd door robbert op 12-02-2008 19:12 ]
Ik weet niet hoe goed je javascript skillz zijn, maar zoek eens op FancyUpload
Waar hoort mijn topic?
Dit hoort in WEB, maar ik vind de topicstart wel héél miniem; zie daarvoor ook onze Quickstart.
Ik move 'm daarom niet; open gerust een nieuw topic in WEB, maar probeer dan wel even een beetje voorgenoemde Quickstart in acht te nemen
(Je bent daar overigens al vaker op gewezen)
Dit hoort in WEB, maar ik vind de topicstart wel héél miniem; zie daarvoor ook onze Quickstart.
Ik move 'm daarom niet; open gerust een nieuw topic in WEB, maar probeer dan wel even een beetje voorgenoemde Quickstart in acht te nemen
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 12-02-2008 19:34 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()