ik ben een beginnende mac-gebruiker en ik krijg het maar niet voor elkaar om vlc als standaard mediaplayer in te stellen. Wanneer ik kies voor "open altijd met dit programma" krijg een mededeling dat het niet mogelijk is
iemand een idee?
Anoniem: 191622
Get info van het video bestand, kies dan Open With en doe Change All.KWM schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:39:
ik ben een beginnende mac-gebruiker en ik krijg het maar niet voor elkaar om vlc als standaard mediaplayer in te stellen. Wanneer ik kies voor "open altijd met dit programma" krijg een mededeling dat het niet mogelijk isiemand een idee?
Daarvoor gebruik ik RCDefaultApp.KWM schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:39:
ik ben een beginnende mac-gebruiker en ik krijg het maar niet voor elkaar om vlc als standaard mediaplayer in te stellen. Wanneer ik kies voor "open altijd met dit programma" krijg een mededeling dat het niet mogelijk isiemand een idee?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
KWM, ik heb je vraag afgesplitst van Onmisbare tools / software - deel 4. Dat topic is namelijk alleen bedoeld om software te posten waar je enthousiast over bent.
Vragen en problemen mogen in een nieuw topic of een al bestaand relevant topic
.
Vragen en problemen mogen in een nieuw topic of een al bestaand relevant topic
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Helemaal goed! Dank je wel:)Anoniem: 191622 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:45:
[...]
Get info van het video bestand, kies dan Open With en doe Change All.