Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Op 16 november heb ik een Creative Zen V Plus 2 GB gekocht bij bol.com.

Op de website van bol.com stond dat er een "15 euro terug" actie van Creative gaande was inclusief een linkje naar een PDF bestand die ingevuld moest worden.

De actie was kort samengevat:

Wie tussen 15 november 2007 en 15 januari 2008 o.a. een Creative Zen V Plus 2 GB kocht, kreeg na invullen van het formulier en het toevoegen van een kopie aankoopbewijs en uit de kartonnen verpakking geknipte streepjescode, binnen 3 weken 15 euro + 60 cent frankeerkosten retour.

Op de dag dat ik de speler binnenkreeg (17 november 2007) heb ik meteen aan bovenstaande eisen voldaan en alles naar het adres in Frankrijk opgestuurd. Ik heb er zelfs een Priority-zegel opgeplakt, het geheel gewogen op een brievenweegschaal en ruim voldoende gefrankeerd.

De envelop was voorzien van een duidelijk leesbaar adres en afzender. (met laserprinter in Arial font gedrukt)

Nu is het bijna 3 maanden later en heb ik nogsteeds niet de beloofde 15 euro gekregen.

Een telefoonnummer of een emailadres van Creative is onvindbaar.

De speler is inmiddels verkocht, maar de originele bon/factuur heb ik nog.

Ook ben ik nog in het bezit van het actieformulier in PDF formaat, waar alle voorwaarden op staan.

Iemand anders al wel het geld op zijn/haar rekening gestort gekregen?

• F4T4L_3RR0R
Oeps, kan een modje deze a.u.b. in Portable Media Devices zetten?

Verwijderd

http://nl.europe.creative.com/support/contact/emailform.asp <- contact per email opnemen met Creative :) Die kunnen je waarschijnlijk wel helpen aangezien dit, zonder verdere klachten, om een individuele zaak gaat :)

• F4T4L_3RR0R
Ja, die emailform had ik ook al gezien, maar kies ik voor de speler, kan ik kiezen voor de volgende onderwerpen:

Ik installeer/gebruik dit produkt voor het eerst
Ik heb hulp nodig met een Creative software applicatie
Mijn Creative hardware werkt niet meer naar behoren
Ik ben bezig dit produkt door een ander model te vervangen
Ik heb hulp nodig met een software applicatie die niet van Creative is

Een algemene vraag of een vraag over deze actie kan ik niet stellen.

Edit:

Emailsupport is zoals op de site aangegeven staat voor:

U kunt een e-mail sturen naar onze supportadviseurs als u technische hulp behoeft, extra productinformatie wenst of vragen hebt over een bestelling.

Ben bang dat dat een van het kastje naar de muur verhaal wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 12-02-2008 18:35 ]

Verwijderd

Ik zou zgewoon een willekeurige nemen en dan je vraag submitten, vaak krijg je dan vanzelf wel een mail terug met een doorverwijzing :P

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gewoon de eerste kiezen. Het is niet anders, dat heb ik soms ook moeten doen.

Verwijderd

PSGG >> PMD
Pagina: 1