Zit hier op een netwerk waar alles in het engels zou moeten (internationaal bedrijf). Nu is het zo dat ze ooit begonnen zijn met de AD op windows 2000 server. Dat is nooit echt goed afgemaakt. Nu is het een 2003 server omgeving en nu is het wel bijna af. Maar de 2000 versie was een nederlandse. Dus er staan nog objecten in de ad zoals "Gaster" "Beheerder" e.d. Maar die kan ik niet verwijderen.
Is er een mogelijkheid deze te verwijderen? Deze objecten hebben geen Members meer dus ze zouden weg kunnen. Want de groep beheerder is gewoon administrators en gasten staat toch altijd uit (d'uh).
Ze hebben het dus geemigeerd en zijn niet opnieuw begonnen met de AD (wat eigenlijk mijn voorkeur zou zijn, heb je tenminste minder garbage in je AD).
Ohja de objecten zijn Security Group - Domain Local en Security Group - Global
Is er een mogelijkheid deze te verwijderen? Deze objecten hebben geen Members meer dus ze zouden weg kunnen. Want de groep beheerder is gewoon administrators en gasten staat toch altijd uit (d'uh).
Ze hebben het dus geemigeerd en zijn niet opnieuw begonnen met de AD (wat eigenlijk mijn voorkeur zou zijn, heb je tenminste minder garbage in je AD).
Ohja de objecten zijn Security Group - Domain Local en Security Group - Global
[ Voor 5% gewijzigd door Roman op 12-02-2008 16:09 ]
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.