[feature] frontpage overzicht reacties etc.

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat ik bij de frontpage eigenlijk nooit echt duidelijk heb kunnen terugvinden zijn mijn eigen reacties. Bijv. om te kijken waar je allemaal in hebt gereageerd en of er iemand op je reactie/review/profile heeft gereageerd. Je moet nu eerst naar je profile gaan end an op het kleine linkje klikken achter het aantal posts dat je hebt. Niet echt uitnodigend om even snel naar te kijken :o

Ook als er iemand op een review of je profile heet gereageerd dan kom je dat nooit te weten. Tenzij je gericht naar die verschillende pagina's gaat om het uit te zoeken. Laatst keek ik eens wat oude product reviews van mijzelf terug en er stonden verschillende reacties in die ik nooit gezien heb. Ook in mijn gallery stonden een paar reacties van een paar maanden oud... Ik vind dit ook lastig als ik zelf een vraag wil posten bij een review van een paar weken oud. Je weet dan bijna zeker dat de maker het toch niet meer leest.

Wat mij handig lijkt is een soort centrale pagina of een blokje op de FP waar in 1 oogopslag staat of er nieuwe reacties zijn op je product reviews, je gallery pagina, reacties van anderen op jouw reacties die je bij het nieuws hebt geplaatst etc.. Dit evt. gekoppeld aan een DM die boven in beeld verschijnt.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
stormloopidee :')

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind het idee goed, ik weet alleen niet wanneer we iets dergelijks kunnen bouwen :) .

Je kunt het op devtrack gooien als je wil.