Canton movie 60 CX of HKTS7

Pagina: 1
Acties:
  • 1.282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste ..,

ik ben aan het zoeken naar een budget speaker setje (ergens tussen 200 en 300 euro) voor mijn surround setje. Ik heb een Marantz SR4600 versterker en wil daar graag 5.1 set van maken.

Ik heb flink wat zitten zoeken op met name kieskeurig en kom eigenlijk uit op 2 setjes, de Canton movie 60 CX enHKTS7.

Ik zal de set met name gebruiken voor films maar ook muziek zal er wel mee afgespeeld gaan worden.

Als jullie andere suggesties hebben voor de speakerset (in dezelfde prijsklasse) dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Sjaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
ik had eerst ook de cx 60 op het oog, maar toen ik ze in het echt zag bij de Mediamarkt was mijn enthousiasme direct weg.
Ik vond ze erg klein, lelijk en goedkoop uitzien. Heb toen gekozen voor de JBL scs 200.5.

hier zie je echter de cx 60 bij iemand die ze wel mooi vind. Vraag hem eens naar zijn ervaringen.

[ Voor 28% gewijzigd door M411007 op 12-02-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 13:16
Heb je al gekeken naar de Jamo A102 HCS5 speakers ? Worden echt de hemel in geprezen op verschillende fora (o.a. avforums.com). En ze zien er nog mooi uit ook (vind ik).

Afbeeldingslocatie: http://www.cinemagic.dk/images/A102.jpg

Het enige nadeel is dat ze erg moeilijk te krijgen zijn. Schijnt te maken te hebben met het feit dat in Engeland een stormloop op die dingen is geweest sinds dat een of ander Hifi-blad ze de hemel in heeft geprezen als beste satelietspeakerset onder de 600 pond oid.
Ik heb ze net besteld bij Botman Geluid in Groningen en komen deze week binnen voor 279 euro. Best aardig prijsje he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
enzoronald schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:03:
Heb je al gekeken naar de Jamo A102 HCS5 speakers ? Worden echt de hemel in geprezen op verschillende fora (o.a. avforums.com). En ze zien er nog mooi uit ook (vind ik).

[afbeelding]

Het enige nadeel is dat ze erg moeilijk te krijgen zijn. Schijnt te maken te hebben met het feit dat in Engeland een stormloop op die dingen is geweest sinds dat een of ander Hifi-blad ze de hemel in heeft geprezen als beste satelietspeakerset onder de 600 pond oid.
Ik heb ze net besteld bij Botman Geluid in Groningen en komen deze week binnen voor 279 euro. Best aardig prijsje he :)
Ik heb ook naar deze set gekeken maar ik zag dat de speakers maar 60 WATT zijn en heb ze daarom van mijn lijstje geschrapt. Is die 60 Watt geen probleem dan?

n.b. alvast bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 13:16
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:09:
[...]

Ik heb ook naar deze set gekeken maar ik zag dat de speakers maar 60 WATT zijn en heb ze daarom van mijn lijstje geschrapt. Is die 60 Watt geen probleem dan?

n.b. alvast bedankt voor de tips!
Zover ik weet is 60 watt geen probleem. Ik ben eigenlijk voornamelijk afgegaan op de reviews die op avforums staan. Iedereen vind ze echt geweldig. En ik heb zoiets van : voor 280 euro kan ik me geen enorme buil vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
280 euri is zeker weinig ..

Heb je ze al in huis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

voodooless

Sound is no voodoo!

Speakersets zoek je niet op internet, maar in de winkel. Met andere woorden: ga gewoon naar de winkel luisteren!

Over watt's staat een mooi spuk in de FAQ. Zie verder: Audio en HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.