Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP IPaq 6815RW (Nederlandse versie) en heb daar tot voor kort geen problemen mee gehad. Nu echter, wordt tijdens het synchroniseren de afspraken gemaakt op mijn pc niet meer naar mn mobiele apparaat gezet. Andersom wel. Wat ik ook probeer, (activesync opnieuw installeren, andere versie, inmiddels 4.5) het probleem laat zich niet oplossen.

Ik heb ook geprobeerd om na een hard-reset van de telefoon alles opnieuw te synchroniseren, maar ook dan hetzelfde probleem. Ik heb de nieuwste ROM in het appraat zitten, ivm een vervangen moederbord (apparaat soft-resette zich steeds, HP riep door los foutief moederbord, nu vervangen en geen problemen meer. Na die reparatie lukte synchroniseren ook nog gewoon).

Het is een erg vervelend probleem, omdat ik nu alles op mn laptop EN op mn telefoon moet invoeren, en daar gaat natuurlijk geramd iets mis binnenkort.

Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee moet,

Alvast bedankt,

Sjaak

edit: Aangezien er in het algemen forum niet op gereageerd werd, nu maar even een aparte topic, in de hoop dat de vraag wat meer opvalt..

Verwijderd

Hoe staan je ActiveSync instellingen? Veelal kun je aangeven wat er wel en niet moet worden gesynct(?). Dit geldt zowel voor de software als voor je HP.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is niet de bedoeling dat je er maar weer apart topic van maakt als er geen antwoord komt. Als er in het grote topic geen reactie komt, dan mag je je vraag na 24 uur kicken. :)

Dus graag toch verder in De HP iPAQ rw6815

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.