dmg file verplaatsen (branden) van PC naar MAC

Pagina: 1
Acties:
  • 2.449 views

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-06 13:49
voor een vriend met een Imac die niet zo bedreven is in het downloaden (bittorrent) heb ik een aantal Apple programma's binnengehaald op mijn PC.
Het gaat hier om zogenaamde files met de extensie dmg.
Nu wil ik deze voor hem via mijn PC op CD branden zodat hij ze kan installeren op zijn Imac maar hoe moet ik dat doen zodat ze ook leesbaar zijn voor hem?
als ik gewoon een data-cd brand dan gaat dit toch niet lukken of is het werkelijk zo simpel?

[ Voor 3% gewijzigd door mouse1277 op 12-02-2008 12:37 ]

Google Pixel 9 Pro XL || Pixel Watch 3 || BMW iX3 High Executive

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 08:36

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Gewoon de dmg bestanden met nero of zo backen. Zijn gewoon leesbaar op de mac. Pak ze niet uit want dan kun je ze op de mac niet zo makkelijk starten, omdat er dan een aantal attributen missen.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap ook niet helemaal waarom je dit niet gewoon probeert; daarnaast staat je vraag in het verkeerde forum. Aangezien deze echter redelijk eenvoudig zelf te beantwoorden is hierbij het verzoek in het vervolg wat meer te proberen alvorens je een topic start

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.