Sinds een paar weken heb ik Windows Vista geïnstalleerd. Mijn HP psc 2210 All-In-One printer heb ik daar probleemloos op geïnstalleerd, met bijgeleverde drivers van Vista. In het begin heb ik hier ook prima mee geprint, echter sinds vorige week heb ik ineens onverklaarbare problemen met het printen.
Als ik een willekeurig document wil printen (ook testpagina's en dergelijk), spuugt de printer alleen maar lege pagina's uit, met af en toe één regel halve tekst in een veel te groot lettertype bovenaan de pagina.
Ter illustratie, als ik dit document wil printen:

Komt dit uit de printer:

Vier pagina's, met op 1 pagina een halve regel tekst:

Hier gaat dus iets compleet mis, maar ik kom er niet achter wat er fout gaat.
Ik heb de drivers al opnieuw geïnstalleerd, de printer aangesloten op een andere USB-poort, alle settings nagelopen maar niks blijkt te werken. Ik heb het HP Print Diagnostics programma gedownload maar dat vindt niks. Op de site van HP zijn geen drivers te vinden, daar wordt aangegeven dat de ingebouwde drivers van Vista moeten worden gebruikt.
Ik ga er van uit dat het een softwarematig probleem is. Als ik namelijk rechtstreeks via het menu van de printer een testpagina afdruk werkt dat wél.
Wie kan mij helpen?
Specs:
Printer: HP PSC 2210 All-in-one
Computer: Asus G2PC Laptop
Alvast bedankt!
Als ik een willekeurig document wil printen (ook testpagina's en dergelijk), spuugt de printer alleen maar lege pagina's uit, met af en toe één regel halve tekst in een veel te groot lettertype bovenaan de pagina.
Ter illustratie, als ik dit document wil printen:

Komt dit uit de printer:

Vier pagina's, met op 1 pagina een halve regel tekst:

Hier gaat dus iets compleet mis, maar ik kom er niet achter wat er fout gaat.
Ik heb de drivers al opnieuw geïnstalleerd, de printer aangesloten op een andere USB-poort, alle settings nagelopen maar niks blijkt te werken. Ik heb het HP Print Diagnostics programma gedownload maar dat vindt niks. Op de site van HP zijn geen drivers te vinden, daar wordt aangegeven dat de ingebouwde drivers van Vista moeten worden gebruikt.
Ik ga er van uit dat het een softwarematig probleem is. Als ik namelijk rechtstreeks via het menu van de printer een testpagina afdruk werkt dat wél.
Wie kan mij helpen?
Specs:
Printer: HP PSC 2210 All-in-one
Computer: Asus G2PC Laptop
Alvast bedankt!
Klaar voor de steroorlogen?