Toon posts:

Widget voor unread mail in Hotmail+Gmail+IMAP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een widget waarmee ik kan zien op welke emailadressen ik mail heb. Ik heb 2 hotmail adressen, een gmail adres en mijn studentenmail, dus om onnodig checken en gemiste mail te ondervangen zou dat wel een heel fijn tooltje zijn.
Via Mail werkt niet, niet alleen omdat die mijn studentenmail en de hotmail adressen niet echt fijn vindt, maar ook omdat ik dan Mail open moet laten staan en zowel in Mail als in de emailaccounts zelf de mail moet lezen en/of verwijderen.

De enige die ik ben tegengekomen is eCheck, maar die werkt niet met Leopard, dus krijg ik alleen maar dit;
Dat werkt dus niet :'). Bovendien kan je niet scrollen, dus mijn studentenmail kan ik uberhaupt niet zien.

Ik ben dus op zoek naar een vergelijkbare widget die checkt of ik ongelezen mail heb. Een widget voor alleen Gmail ken ik wel, maar het gaat mij eigenlijk vooral om de Hotmail adressen, dus als iemand daar een widget voor kent hou ik me ook al aanbevolen.
Ik ben bereid er voor te betalen (tot op zekere hoogte), het het hoeft geen freeware te zijn.

Verwijderd

Misschien kun je gebruik maken van een combinatie van tools? Voor gMail en Hotmail enzo? Minder interessant inderdaad

Verwijderd

ff kort door de bocht oplossing idee voor je; gebruik een netvibes account waarop je in een tab een hotmail en gmail widget zet, en gebruik met safari's open in dashboard functionaliteit (dat schaartje) die twee widgets in je dashboard.

Ik weet dat het niet heel luxe / optimaal is, maar het werkt wel.

Verwijderd

Topicstarter
Het idee is briljant, er zijn alleen twee problemen, ik moet netvibes handmatig verversen om te zien of er nieuwe mail binnenkomt en het grootste probleem is dat een webknipsel statisch is, dus als ik het eenmaal toegevoegd heb verandert het niet live mee, het blijft zo.

Als iemand tips heeft over hoe je hier een handige widget van kan maken hoor ik het graag. Op zich werkt netvibes prima, ik zou alleen een widget willen die de live page laat zien en die ik kan refreshen. Ik ga ook nog even verder zoeken.

Bedankt voor de tip iig! Voor meer tips hou ik me nog steeds aanbevolen.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, ik zie nu dat het activeren van de widget dit probleem oplost, wordt toch gerefresht. Many kuddo's voor de oplossing!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 22:28 ]

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-01 09:19
Poptray is ook ene oplossing voor dit probleem ;)
Pagina: 1