Visual Basic script decryption

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-02 07:57
Op school zijn we met een groot netwerk project bezig, nu heeft een klasgenoot van mij een mooi login script geschreven in vb. Hij heeft dit op een of andere manier beveiligd (encryptie) en weet niet meer hoe hij dit gedaan heeft en we kunnen dit niet navragen... (ligt in langdurig in ziekenhuis)

Nu moeten wij iets wijzigen in het script maar kunnen hem niet aanpassen om dat we dan de encryptie zien. Is er een manier om dit te decrypten of iets dergelijks?

voorbeeld stukje encryptie:

#@~^EAMAAA==6 P3MDKDP"+k;:PH+XY@#@&@#@&q6~?4WhdGLk ?1Dn+U~:tnx@#@&P`w[CD+?OCDEdPrj1DraY,k/,\KsYKWrNr@#@&~b+R9Gm!:+ O l^Vctnl[nMR(x nD:+aO,'PEj1DrwD~7WsDWKkNr@#@&~Um.kaY j^++a~&Z!!@#@&~q6P~WGV$GKNdm4Cw{JoC^/+E~:tnx@#@&,P(6P WY,k NKm;:xO mVVc4W^NkD

Ik hoop dat iemand de encryptie herkend.. Ik heb al op google gezocht en vond een hoop programma's maar ik kom niet verder omdat ik ook niet weet over welke soort encryptie het gaat!

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat is geen encryptie maar encoding.

En ik denk dat ie dat ook niet per ongeluk heeft gedaan, maar wij gaan je daar in ieder geval niet bij behulpzaam zijn - voor ons is het niet te controleren wat voor script het is, wij moeten het maar op je blauwe ogen geloven dat dit van je medestudent is en niet iets anders.

Bel 'm anders om te vragen waar de unencoded source is?
Als dit een gezamenlijk project is moet ie dat ook hebben gedocumenteerd - zo niet, dan heb je helaas pech.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.