[70-270] Examen vraagje oefen examen

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:22

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik ben weer vroolijk bezig met het oefenen met Transcender voor mijn 70-270 examen. Nu kom ik weer een vraag tegen waar ik iets aan heb van ...HUH...

Vraag:
You administer a purely Windows 2000 network. Your company has purchased 35 computers for the Development department. You have been instructed to deploy a customized installation of Windows XP Professional, Microsoft Office XP and a proprietary financial application. You want to accomplish this by using the Sysprep utility.

Which of the following should you do?
Ik zij dus je kan met Sysprep geen image maken omdat Microsoft zegd: You must have special equipment or software for duplicating hard disks. link Dus iets als ghost ofzo.

Maar het goede antwoord is:
Install Windows XP Professional with customized settings, install the Microsoft Office XP suite and the proprietary financial application on a reference computer; then, run Sysprep.exe to create the installation image.
Of is dit weer iets met SP2 en de RTM versie wat verschillend is?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Ik denk dat ze doelen op dat sysprep beveilgings-ID verwijderd uit de installatie. Op het moment dat de PC uit gaat, is de image in principe klaar.. De vraag is dus niet met welk programma je een image overpompt naar een andere schijf.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 15:34
Ik zie het probleem niet echt. Ze vragen wat je moet doen om eenzelfde installatie op 35 PC's uit te rollen met behulp van Sysprep. Het correcte antwoord wat jij aan geeft is dan ook precies het goede.

Je maakt een zo schoon mogelijke install van Windows met de applicaties die nodig zijn op alle PC's en laat vervolgens sysprep de nodige handelingen doen om je installatie universeel te maken en eventueel een unattended install te maken.

Sysprep is geen cloning software, maar "reset" gewoon een aantal dingen die per PC uniek zijn zoals de computernaam en het SID zoals Einzeldrossel al aan geeft.

[ Voor 3% gewijzigd door The Realone op 12-02-2008 12:10 ]

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Aha. Maar dan zou er bij het antwoord moeten staan "then, run sysprep to prepair the computer to create the installation image" en niet "then, run Sysprep.exe to create the installation image"

Ik lees uit het antwoord dat ze met sysprep een Image maken en dat kan in mijn ogen niet.

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30

RKD

Roman schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:15:
Aha. Maar dan zou er bij het antwoord moeten staan "then, run sysprep to prepair the computer to create the installation image" en niet "then, run Sysprep.exe to create the installation image"

Ik lees uit het antwoord dat ze met sysprep een Image maken en dat kan in mijn ogen niet.
Tijdens mijn MCSE traject heb ik een dergelijk iets ook wel meegemaakt met Transcender. Er zitten soms twijfelachtige vragen en antwoorden tussen. Op de MS examens ben ik deze onduidelijkheden nog niet tegengekomen.

iRacing Profiel

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Dan voel ik me al beter :+

Moet de 270 volgende week vrijdag doen. Heb wel goed gevoel erbij, maar bij dit soord vragen krijg ik de kribels... LOL

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 16:29
Bij mijn examen had ik ook vragen over Sysprep, daar werd vaak ook bij gezegd you use a 3th party imaging sofware.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 15:34
Roman schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:15:

Argh, dat onzorgvuldig lezen van mij ook, om gestoord van te worden! |:( Je hebt gelijk, ik zie nu ook dat de vraag wat ongelukkig gesteld is.

Verwijderd

ik heb gister ook de 270 gedaan en geslaagd met 850 ik oefende met

Microsoft.TestKing.70-270.v37.by.Edmond.04.17.07.vce

heel wat vragen komen ook daadwerkelijk in het echte examen voor,voorkort oefende ik ook met transcender maar vind Virtual Cert exam suite net iets beter :) hoop dat je er iets aan hebt
Pagina: 1