[XP]Dubbele verbindin met internet

Pagina: 1
Acties:

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:24
Zoals ik al in de titel aan heb gegeven wil ik een dubbele netwerk gebruiken.

Het probleem
Momenteel zit ik op kamers, en de verbinding met draad is gewoon aan het kloten (heb hier Tiscali)
Heb met de buren gesproken, en hun vonden het goed als ik hun draadloos netwerk ook in gebruik nam. Alleen ben ik iemand die veel plaatjes upload O-) . Wat ik dus merk is dat de bedraad netwerk gewoon geen pakketten ontvangt, maar na een random tijd, kan het weer wel 8)7

Tekening van probleem
code:
1
2
3
PC---->(bedraad)--->Internet aansluiting 1
|
--------->(draadloos)--> internet aansluiting 2

Wat al geprobeerd
Wat trefwoorden in google gegooit, zelfs geprobeerd of iets met loadbalancer of iets die richting in te zoeken, maar kon niks vinden. Gekeken of ik iets zelf in elkaar kon zetten. Heb wel iets kunnen programmeren in VB .net dat ziet wanneer er een tijd niks binnenkomt (geen pakketten) dat hij dat ziet. Ook heb ik hier gezocht op GoT, alleen vind dan veel over 2 draden naar 1 hub/switch of iets die richting in.

Dus mijn vraag aan jullie, zie ik iets over het hoofd

offtopic:
als er meer gegevens nodig zijn dan hoor ik het wel, net zoals de topic titel, kon er niet meer van maken...

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:52

lier

MikroTik nerd

Is het een idee om eerst te zorgen dat de Tiscali verbinding stabiel is ?
Wat is het exacte probleem met deze verbinding (je hebt geen post history over deze problemen) ?

Load balancing kan natuurlijk prima, afhankelijk van je budget en beschikbare hardware.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:24
Heb het idee dat de verbinding stabiliteit bij tiscali zelf ligt. Heb namelijk al rechtstreeks connectie geprobeerd, en dat was geen oplossing

Heb hier zelf wlan (usb) liggen en de bedraad. Heb alleen wel onboard lan, ;)

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:52

lier

MikroTik nerd

Mijagis schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:43:
Heb het idee dat de verbinding stabiliteit bij tiscali zelf ligt. Heb namelijk al rechtstreeks connectie geprobeerd, en dat was geen oplossing

Heb hier zelf wlan (usb) liggen en de bedraad. Heb alleen wel onboard lan, ;)
Maar waarom los je niet het probleem op ? (Oftewel, Tiscali goed krijgen).
Als ik een probleem met mijn auto heb, dan breng ik hem toch de garage (in plaats van de auto van de buren lenen) ?

Eerst het probleem, dan de oplossing