dit komt doordat andere mensen een deel van jou blokjes reeds hebben gedaan als randoms...
Nee hoor, randoms worden gedraaid in een bepaald gedeelte van de keyspace die niet wordt uitgegeven.
Als je dagelijks flushed merk je jouw verlien gewoon wat minder als dat je spaart en in 1x flushed, maar relatief gezien raak je niet meer kwijt.
Als je dagelijks flushed merk je jouw verlien gewoon wat minder als dat je spaart en in 1x flushed, maar relatief gezien raak je niet meer kwijt.
Dus dit komt gewoon door het flushen?
Maw als je de hele tijd kleine buff-outs zou sparen, dan heb je er minder last van?
Maw als je de hele tijd kleine buff-outs zou sparen, dan heb je er minder last van?
Mooi...ik had ook een vraag over ongeveer hetzeflde onderwerp.
Iedereen weet van de packetloss als je flusht.....bij grote flushes wordt dan ook aanbevelen (?) om 2x te flushen.....maar waarom flush je dan neit je buff-out (in pakketjes van 1mb) via email...het si wat meer werk, maar 0% verlies lijkt me.
Iedereen weet van de packetloss als je flusht.....bij grote flushes wordt dan ook aanbevelen (?) om 2x te flushen.....maar waarom flush je dan neit je buff-out (in pakketjes van 1mb) via email...het si wat meer werk, maar 0% verlies lijkt me.
Toch kan het schijnbaar toch gedeeltelijk door randoms komen. Dit is nl. wat distributed zelf er eerst over heeft gezegd op hun mailinglist :
Verder ben ik trouwens door sparen niet meer blokjes kwijt geraakt dan dat ik kwijt raak bij rechtstreeks flushen (dat zijn dan dus wu's die max. 6 uur eerder zijn opgehaald), want zelfs daarvan wordt niet alles geteldActually, that's not true. Randoms are done in the subspace just in
front of the last subspace the client got work from. Right now, we're
handing out subspace 13, so clients that are getting those blocks will
do randoms from subspace 14.
There are two problems with this. First, we're switching subspaces every
4 days, so if a client does randoms and can't report them for more than
8 days, there is very little probability of getting credit. Second,
there's a 'good' chance that a workunit that gets officially handed out
by the master will end up being returned by a client that did it as a
random.
[removed]
Verwijderd
Moet je dan ook de keyproxy's 2x flushen 
Al onze proxy's sturen realtime alles door naar Dnet. Da's dus niet slim begrijp ik.
We hebben ook een verlies van meer dan 10% en daar balen we behoorlijk van...
Al onze proxy's sturen realtime alles door naar Dnet. Da's dus niet slim begrijp ik.
We hebben ook een verlies van meer dan 10% en daar balen we behoorlijk van...
Ik flush mijn proxies 2x, tevens bewaar ik alle outbuffers, mochten mensen toch nog erg veel missen in de stats, dan flush ik nog een keer.
Verwijderd
Ik ben lid van een subteam, en mijn proxy stuurd alle blokjes naar de oorspronklijke proxy van dat team. (Hier worden ook de stats van gemaakt)
Is het nu ook mogelijk dat ik één keer flush op deze proxy en één keer rechtstreeks bij Dnet? (Dit om ervoor te zorgen dat de stats blijven kloppen..)
Zo ja..
Is er een lijstje van de proxy's van Dnet, en is er toevallig een die aan te bevelen is?
Het lijkt me dat ik moet wachten met flushen naar Dnet tot de proxy van het team mijn blokjes eerst doorgeflushed heeft. Anders krijg je helemaal scheve beelden uit de stats van Dnet, of heb ik het mis???
Is het nu ook mogelijk dat ik één keer flush op deze proxy en één keer rechtstreeks bij Dnet? (Dit om ervoor te zorgen dat de stats blijven kloppen..)
Zo ja..
Is er een lijstje van de proxy's van Dnet, en is er toevallig een die aan te bevelen is?
Het lijkt me dat ik moet wachten met flushen naar Dnet tot de proxy van het team mijn blokjes eerst doorgeflushed heeft. Anders krijg je helemaal scheve beelden uit de stats van Dnet, of heb ik het mis???
Ja, dat is mogelijk. Maar dan moet je wel een kopie draaien van je buff-out.
Let wel op: teveel dezelfde buffer flushen wordt niet gewaardeerd.
2 ja: er is een lijst, maar die kan ik zo snel even niet vinden
Let wel op: teveel dezelfde buffer flushen wordt niet gewaardeerd.
2 ja: er is een lijst, maar die kan ik zo snel even niet vinden
Thuis stuur ik alles meteen door en ik heb niet de indruk, dat ik daarmee wu's verlies. M'n kudde flush ik af en toe en daarbij heb ik eens 10% verloren.:( Maar meestal valt het wel mee.
Ik ben momenteel gedetacheerd en op m'n nieuwe werkplek heb ik toen 1 week random gedraaid (en wat PC's ge-invecteerd:Y)), waarvan slechts 1 wu niet geteld werd. Je kan d'r dus geen touw op trekken!
Overigens moet ik nodig weer eens bij mijn kudde langs. Ik zou 1 maand wegblijven, dus had ik voor 6 weken hooi gezorgd. Die ene maand is nu al 3 maanden geworden, dus alles zal wel random aan 't draaien zijn.
Ben benieuwd wat dat opleverd....
Ik ben momenteel gedetacheerd en op m'n nieuwe werkplek heb ik toen 1 week random gedraaid (en wat PC's ge-invecteerd:Y)), waarvan slechts 1 wu niet geteld werd. Je kan d'r dus geen touw op trekken!
Overigens moet ik nodig weer eens bij mijn kudde langs. Ik zou 1 maand wegblijven, dus had ik voor 6 weken hooi gezorgd. Die ene maand is nu al 3 maanden geworden, dus alles zal wel random aan 't draaien zijn.
Verwijderd
hahaha 1MB ??? ik heb gisteren 21000 units geflushed en heb er maar 19000 gekregen ...dus het verlies bestaat.
Meestal zie je nog een gedeelte in de komende dagen terug. Helaas is dat normaal gesproken niet alles
[removed]
Pagina: 1