Mooie spraylogo's????? Probeer EZSpray!!

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Kom je altijd van die mooie babes tegen tijdens CS? Altijd al Cow of Chicken op de muur willen sprayen?
Probeer EZSpray: http://come.to/ezspray
(tis gratis dus waarom niet he? :P)

Als je het probeert kun je dan hier ff een reactie neerpleuren? Zou ik fijn vinden...

(Let plz niet op de site want die heb ik ff snel in elkaar gepleurt omdat er nogal veel gevraagd werd naar dat EZSpray :))

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
tis spielerij, maar het is ook spam ..

Naja, erms, thnx :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Elect
  • Niet online
Wha, maar dat "No Camping" logo op de laatste pagina (met dat plakband) is van mij :P

dies wel ff leuk :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Hmmm, nou ik heb hem even geprobert, en hij is er gelijk weer vanaf!

JE akn alleen een zooi gemaakte plaatjes gebruiken. Ik dacht daar zit misschien wel een simpel tekenprogje in, maar nee hoor. Valt wel wat tegen.

...

Verwijderd

wel chill met 130 K/sec :)
dan doe je er 3 seconden over dus kan ik net zo goed ff kijken wat het is :P
maaruh, zelf plaatjes maken zou leuker zijn :(

[edit]
yeah ! het SPAWN logo is voor mij :P
hehehe sluit wel mooi aan bij m'n naam ....
eerst had ik altijd een draak uit Magic: the Gathering als spray (zelf gemaakt natuurlijk 8-)

Verwijderd

Er komt ook nog een nieuwe versie van toch???
Dat had ik gehoord, dat je je eigen BMP's kom importeren enzo n e way best vet
>:)

• Marv
Eigenlijk wilde ik gewoon een proggie schrijven voor mezelf... ik wilde een simpel proggie om snel voordat ik CS ging spelen ff m'n spray logo te veranderen. Ik kende nogal wat mensen die ook CS speelden en die vonden het idee wel cool dus heb ik 'm op internet gezet. We zijn nu bezig met een import schermpje zodat je je eigen gemaakte logos ook erin kan zetten. Daarna misschien nog een stukkie waar je zelf een logotje kan tekenen.... maar eigenlijk was het dus gewoon een prive proggie :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Rexomnium
  • Laatst online: 19:44

Rexomnium

Vincam aut moriar

Dit hoort niet bij spam!
Harstikke bedankt man! Ik ga er meteen gebruik van maken. Weet iemand een goed proggie om zelf je logo's mee te maken btw?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

En...-SCHOP-...het topic weer omhoog.

Verwijderd

ik vindt dat het ownzzz.......

vooral die deuren zijn lagguh.....
spray een deur op de muur en ga ertegenover staan....als er iemand in probeert te gaan frag je hem...*D

• Marv
Op vrijdag 16 februari 2001 12:18 schreef Larzan het volgende:
Dit hoort niet bij spam!
Harstikke bedankt man! Ik ga er meteen gebruik van maken. Weet iemand een goed proggie om zelf je logo's mee te maken btw?
Jeah... daar doe ik het dus voor *D

Om je eigen logos te maken: http://home.wanadoo.nl/bram.netelbos/WAL_EDIT.exe
Die heb ik gebruikt voor de logos die ik zelf gemaakt heb: Die 2 rooie ventjes bij Cartoons2, Dexter (ook bij cartoons2).
die 3 bij drinks en bij other2 die van diablo2. (gemaakt met wally dus)
Als het niet lukt zeg t maar dan geef ik je wel een korte uitleg... en als je een paar mooie hebt mail je ze maar.... zet ik ze in m'n proggie :)

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe heet komt dat ik met de 'gedownloade' CS geen logo's meer zie, ook niet als ik high-quality logos aan zet.

• Marv
Zie je ook geen kogelinslagen? Dan is er iets fout in je instellingen... ik weet niet precies hoe je dat goed kan zetten...

edit:
dit kwam ik tegen hier op het board... weet niet of het werkt:

Geplaatst door The Fox - vrijdag 01 december 2000 21:15

--------------------------------------------------------------------------------
spray logos ??
cl_download_ingame 1
cl_allowdownload 1
cl_allowupload 1
deze onderste weet ik niet zeker..is vooral voor bloed en kogelgaten enzo:
r_decals x
mp_decals x
x = getal 0-9999...hoeveel je maar wil...meer is zwaarder.....300 is wel ok

Verwijderd

Ja, das dus juist het rare, dat ik kogelinslagen wel zie. Maar bedankt iig, ik kijk nog wel ff op het CS-Forum.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Damn! Ik heb dat proggie gedload, maar ik snap er niet veel van. ICQ heeft vanavond ook weer kuren, dus ik kan niet online daarmee komen. Als je wilt, neem dan ff contact met mij op 51095858. Dan kan ik jou es af en toe lastig vallen met vragen. :D
B-)

Verwijderd

Ja hartstikke leuk allemaal maar ze hebben wel mijn naam gejat8-)

• Marv
Op vrijdag 16 februari 2001 23:53 schreef EZ het volgende:
Ja hartstikke leuk allemaal maar ze hebben wel mijn naam gejat8-)
hehe.... 8-)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03-2025
Mijn CS werkte prima totdat ik die EZspray probeerde, nu zie ik geen spraylogo meer noch kogelinslagen. En het vervelende is dat opnieuw installeren ook niet helpt. :(
Wie weet welke registersleutels ik moet verwijderen zodat de nieuwe installatie echt schoon is? Of heeft iemand een ander oplossing voor mijn probleem?

Fakir

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Voor zover ik weet installeer je het programma niet echt in je registry. Tis alleen maar dloaden en runnen. Er is waarschijnlijk wat anders aan de hand.

Zo kun je het oplossen.

Zorg dat je computer kan opstarten met de windows CD.

Bij de prompt tik je in, FORMAT C: /U

Herinstalleer windows

Herinstalleer je videokaart, Geluidskaart etc.

Herinstalleer alle programma's die iets in je registry hadden gezet.

Herinstalleer Half Life en Counterstrike

En zie, alles doet het weer.

>:)

• Fakir
Grapjas 8-)

Ik bedoel of HL wat settings achterlaat. Ik heb die suffe sierra utilities en HL gedeinstalleerd, alle betreffende directories verwijderd en ook de registersleutels die ik kon vinden op naam van sierra en valve in current users/all users en local machine, maar toch bij installatie komt ie standaard met f:\games\sierra\halflife aanzetten, dus is er iets achtergebleven, wat, iemand een idee. Makkelijker is als iemand een idee heeft om mijn textures weer aan de praat te krijgen.

Fakir

• Marv
Op zaterdag 17 februari 2001 12:43 schreef Fakir het volgende:
Mijn CS werkte prima totdat ik die EZspray probeerde, nu zie ik geen spraylogo meer noch kogelinslagen. En het vervelende is dat opnieuw installeren ook niet helpt. :(
Wie weet welke registersleutels ik moet verwijderen zodat de nieuwe installatie echt schoon is? Of heeft iemand een ander oplossing voor mijn probleem?

Fakir
Het enige wat ezspray doet is de file waar je huidige spraylogo instaat vervangen door het spraylogo wat je gekozen hebt. Het verandert helemaal NIETS aan je half-life. Ik denk dat er iets anders niet goed is.....

Het enige waar ik nu ff op kan komen is dat je NIET naar customize moet gaan als je zo'n spraylogo met kleur installeert... (dus alle logos die niet standaard bij half-life zitten)
Als je naar customize gaat (in half-life dus) wordt je spraylogo file kapot gemaakt (waarom weet ik niet). Gewoon ff een nieuwe aanklikken in ezspray zou moeten helpen....

• Marv
Op vrijdag 16 februari 2001 21:31 schreef Marv het volgende:

Geplaatst door The Fox - vrijdag 01 december 2000 21:15

--------------------------------------------------------------------------------
spray logos ??
cl_download_ingame 1
cl_allowdownload 1
cl_allowupload 1
deze onderste weet ik niet zeker..is vooral voor bloed en kogelgaten enzo:
r_decals x
mp_decals x
x = getal 0-9999...hoeveel je maar wil...meer is zwaarder.....300 is wel ok
Ik weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft maar misschien helpt dit.... die commando's moet je dus invoeren in je console.. :)

• Fakir
Op zaterdag 17 februari 2001 16:32 schreef Marv het volgende:

[..]

Het enige wat ezspray doet is de file waar je huidige spraylogo instaat vervangen door het spraylogo wat je gekozen hebt. Het verandert helemaal NIETS aan je half-life. Ik denk dat er iets anders niet goed is.....

Het enige waar ik nu ff op kan komen is dat je NIET naar customize moet gaan als je zo'n spraylogo met kleur installeert... (dus alle logos die niet standaard bij half-life zitten)
Als je naar customize gaat (in half-life dus) wordt je spraylogo file kapot gemaakt (waarom weet ik niet). Gewoon ff een nieuwe aanklikken in ezspray zou moeten helpen....
Dat leek me ook. Ik weet alleen niet wat het is. Maar ja ach zolang ik maar kan fraggen, want dat is het belangrijkst. >:)

Fakir

• Marv
Probeer die instellingen wat ik in m'n post hierboven gepost heb eens.... misschien werkt het nog ook. :)

• Fakir
had ik al gedaan, ik heb inmiddels hetzelfde probleem als 007 eerder beschreef: wel kogelinslagen maar geen spraylogos. Ik snap er niks meer van. Dus alle suggesties zijn welkom.

Fakir

• Marv
Ga dan eens naar customize en probeer een standaard logo (je mooie logo wordt dan wel gekillt maar ja)
Als die wel lukken probeer dan nog eens een andere (mooiere) spray...
als je die standaard dingen ook niet op het beeld krijgt..... weet ik het ook niet meer :?

Verwijderd

Ik had ook dikke zeik met mijn spraylogo's maar ik heb effe zitten wroetten in de instellingen en ik heb m nu van hardware rendering afgeschopt naar software ofzowiets en alles doet t nu. Schitterend man overal bloed en flugel logo's op de muren

EZ-SPRAY RULES!!!!!!!!
*D

• Fakir
Yep zoiets was het ook bij mij, van D3D op opengl gezet en I can see again >:)
Ik ga meteen effe die logos uitproberen, las net ook dat er nieuwe zijn. Ben errug benieuwd.

Fakir

Verwijderd

Moet je Logoeditor hebben ik email hem wel ff voor je

• Sath
  • Laatst online: 03:09

Sath

Echt niet!!

Heb het proggie ook geinstalleerd en bij mij werkt alles in ieder geval goed.
Fantastisch proggie hoor (slijm, slijm)
Nou alleen nog ervoor zorgen dat je ook plaatjes kan importeren ofzo, en het is helemaal perfect.

Ga je dat toevallig nog inbouwen marv????
Voor de rest harstikke bedankt voor de link B-)

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

• Fakir
Op maandag 19 februari 2001 23:03 schreef Joboskrillo het volgende:
Moet je Logoeditor hebben ik email hem wel ff voor je
Gaarne, thanks, verschilt dat programma met walledit?
rans_aap@hotmail.com

Fakir

• Marv
Op dinsdag 20 februari 2001 02:05 schreef Sath het volgende:
Nou alleen nog ervoor zorgen dat je ook plaatjes kan importeren ofzo, en het is helemaal perfect.

Ga je dat toevallig nog inbouwen marv????
Voor de rest harstikke bedankt voor de link B-)
Druk mee bezig 8-)

• Marv
Ik heb nog wat tips gehad van een "gebruiker" (lekkere woordspeling ;))
Hier komen ze: (graag ff jullie commentaar met betrekking tot de tips)

1) het werkt niet in 'gewoon' half-life
2) meer babes
3) beter 1 lange lijst met alle babes enzo (alle comics) met dan 2 extra pijltjes om darin te browsen
4) meer babes
5) optie om spray's te verwijderen als je ze niet leuk vindt
6) meer babes
7) beter als je bij die options niet hoeft te kiezen per MOD, doe ze gewoon allemaal
8) naaktere babes
9) je kan niet 'alt-tabben' en dan weer verder spelen met het nieuwe logo
10) nog een paar babes extra

1 ding is duidelijk.... meer babes :9

tip 1: sjah... ik heb het ook eens geprobeerd en bij mij doet ie het in gewoon half-life ook niet terwijl ie het logo toch goed installeert... misschien werken die logos niet in gewoon half-life?????

tip 3: ik d8 dat het zo wat overzichtelijker zou zijn, misschien toch wat grotere tabbladen... maar alle plaatjes van 1 categorie op 1 blad? Lijkt MIJ toch niet echt overzichtelijk...

tip 5: klinkt wel leuk, maar is volgens mij best wat werk om het mooi geprogrammeerd te krijgen, misschien iets voor later :)

tip 7: sja... jullie zeggen 't maar... 't kan zo maar ik kan ook instellen dat ie het logo meteen in meerdere mods installed...

tip 9: hehe, heb ik ook geprobeerd jah, ik ga zo eens proberen of het werkt als je na het alt-tabben reconnect met de server...

edit:
hmm alt-tabben met Half-life in opengl is dus niet zo'n goed idee... moest rebooten :)

• Marv
1 van de computers hier thuis had ook opeens (:?) problemen met kogelgaten en spraylogos.... die instellingen die ik eerder gegeven heb werken dus niet maar van direct3d -> opengl werkt dus wel... spraylogos zijn nu weer zichtbaar.... raar programma hoor... dat halflife :)

• Koetje_boe
  • Laatst online: 06-04-2022
heeee hallo.
He ffies een vraagje
Ik heb de TFC demo!! (demo ja)
Nou kan ik wel gewone sprays maar die wad. dingen doet hij niet :'(
hoe kan ik dit oplossen?

If it aint dutch,it aint much

• Koetje_boe
Ik krijg dan een gewone saaie logo.
Ik zie die WAD file wel staan in mijn map maar doet niks :(

• Marv
Probeer met wally eens die wad file te openen.... dan zie je pas echt of het logo er goed in staat... (en niet naar customize gaan in halflife)

• Koetje_boe
staat er goed in
Ik zie hem gewoon zoals het hoort

• Koetje_boe
btw,als ik dus op i-net ga krijg ik zo'n orginele spray.
Moet ik hem nog uploaden naar server ofso?

• Marv
Dat doet ie automatisch... als het goed is :)

Verwijderd

Mischien een handige tip voor de gebruikers die het nieuwe logo niet zien !

ik had het zelfde, wat ik heb gedaan is gewoon uit de EZspray directory de .wad genomen die ik nodig had......verplaatst naar de cs dir, rename naar pldecal.wad (origineel natuurlijk wel back-upen) en werken hoor......lekker sprayen !!!

succes

Verwijderd

Als t goed is doet t programma dat zelf al. Ik zou s kijken of je de instellingen wel goed hebt staan van EZ spray.

• Koetje_boe
UHm,andere wad. file verplaatsen helpt niet.
Maar ik dacht er net ffies over na en de eerste keer heb ik bij de configuration zitte te kloten.
Moet ik die TFC demo ffies opnieuw installen misschien?

• Marv
Op woensdag 21 februari 2001 10:54 schreef FastDevil2000 het volgende:
Mischien een handige tip voor de gebruikers die het nieuwe logo niet zien !

ik had het zelfde, wat ik heb gedaan is gewoon uit de EZspray directory de .wad genomen die ik nodig had......verplaatst naar de cs dir, rename naar pldecal.wad (origineel natuurlijk wel back-upen) en werken hoor......lekker sprayen !!!

succes
Kijk eens onder configuration bij MOD... kies daar CS en klik op save... dan zet ie 'm automatisch in de goede dir.... (als je je half-life dir tenminste goed ingetyped hebt....) :)

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 15:24 schreef Marv het volgende:

[..]

Kijk eens onder configuration bij MOD... kies daar CS en klik op save... dan zet ie 'm automatisch in de goede dir.... (als je je half-life dir tenminste goed ingetyped hebt....) :)
Vaak geprobeerd, alleen op een of andere manier wilde het bij mij niet werken. De dir is goed

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 16:14 schreef FastDevil2000 het volgende:

[..]

Vaak geprobeerd, alleen op een of andere manier wilde het bij mij niet werken. De dir is goed
Heb je misschien een "semi-legale backup" van iemand want dan zet ie vlgs mij altijd alle bestanden op alleen lezen en dat zul je dan in de hele HL directory moeten uitzetten.
Try it it might work....

• Koetje_boe
same here
Ik zie de wad. file staan maar hij doet het niet :(
alles gechecked,niks
Het enigste is dat ik 1 keer bij configuration heb gedaan alleen toen had ik hem verwijdert en opnieuw erin gezit en toen deed tie nog niks :'(

• Koetje_boe
Ik heb de TFC demo! maar bij mij staat alles op archief
...

Verwijderd

dan weet ik t ook niet meer
:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

• Marv
Op woensdag 21 februari 2001 16:42 schreef Koetje_boe het volgende:
same here
Ik zie de wad. file staan maar hij doet het niet :(
alles gechecked,niks
Het enigste is dat ik 1 keer bij configuration heb gedaan alleen toen had ik hem verwijdert en opnieuw erin gezit en toen deed tie nog niks :'(
Die wad file staat er normaal gesproken altijd... probeer eens met Wally die wad file te openen... als je logo goed installed is dan zie je daar je logo... als je logo niet goed geinstalled wordt is die file leeg (half-life standaard).

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 16:41 schreef Zoepnek het volgende:

[..]

Heb je misschien een "semi-legale backup" van iemand want dan zet ie vlgs mij altijd alle bestanden op alleen lezen en dat zul je dan in de hele HL directory moeten uitzetten.
Try it it might work....
Nee, heb hem gewoon uit de winkel, iets anders was het geval......had in het pad van de dir sierra per ongeluk met 1 r ipv 2 r-en geschreven. Dom Dom Dom.

werkt nu als een trein !!!!

Super programma

• Koetje_boe
bij mij doet hij nog geen flikker :(
Maar het is wel super prog,jammer da hij het nie doet alleen
nou ja,dan maar saaie sprays

Verwijderd

Da's wel jammer ik zou een nieuwe thread starten in spielerij misschien dat een andere tweaker er iets van weet

Verwijderd

schop da topic up

• Koetje_boe
bluhhhhhhhhh
weer omhoog

• Koetje_boe
yo yo yo!!!!
mijn logo's doen het!!!
Ik moest hem nie in mijn logo map doen maar in andere map.
Cool man!
c u l8ers

Verwijderd

hoe maak je die plaatjes ? ik bedoel die .wad files

• Marv

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:10

Flexx

This side up

Ik heb het gevoel dat niemand die spray ziet. Ik zet die met Goku neer op de muur en iedereen loopt er voorbij zonder te kijken. En na 10 sec is hij al weer weg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.