Hallo,
Ik ben voor op mijn werk opzoek naar een afgeschermde user environment die op Windows 2000 of Windows XP kan draaien.
Op dit moment hebben we ook zo'n soort omgeving in stores van ons draaien maar dit is nogal ouderwets en moeilijk te installeren aangezien degene die dit ontworpen heeft het bedrijf heeft verlaten.
Wat is zoek is het volgende:
Ik weet ook niet of ik dit bericht in het juiste forum post maar dat hoor ik dan wel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Roland
Ik ben voor op mijn werk opzoek naar een afgeschermde user environment die op Windows 2000 of Windows XP kan draaien.
Op dit moment hebben we ook zo'n soort omgeving in stores van ons draaien maar dit is nogal ouderwets en moeilijk te installeren aangezien degene die dit ontworpen heeft het bedrijf heeft verlaten.
Wat is zoek is het volgende:
- User moet automatisch ingelogd worden zodra de pc opgestart word.
- Als user uitlogt moet er meteen weer automatisch ingelogd worden
- Er moet een menu inzitten met buttons waardoor programma's kunnen worden opgestart (zoals Outlook, Intranet (Internet Explorer), tijdregistratiesysteem ed. (Dit menu moet ook aangepast kunnen worden door beheerders)
- Als er afgelogd kunnen worden met bv. de Shift-toets ingedrukt dan moet er wel de mogelijkheid zijn om als administrator in te loggen (Dit ivm aanpassingen op het systeem die niet te doen zijn als er ingelogt is als de automatisch ingelogde gebruiker)
Ik weet ook niet of ik dit bericht in het juiste forum post maar dat hoor ik dan wel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Roland